Mailwasher Blacklist uitwisselen met andere GoT'ers?

Pagina: 1
Acties:

• aarnsand
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Zoals geloof ik al eerder eens voorgesteld door een andere gebruiker (maar geen reactie op gezien...)

Ik gebruik sinds korte tijd Mailwasher. Nu ben ik iedere keer volenthousiast mijn blocklist aan het voeden, maar dit lijkt me verspilde tijd als anderen dit ook al hebben gedaan. Hoe staan jullie tegenover het idee om ergens blacklists met notoire mailadressen (Spamcop zou dit eigenlijk ook mooi als download aan kunnen bieden...) te posten zodat niet iedereen het zelfde adres handmatig hoeft toe te voegen? Ik zie jullie reacties graag tegemoet!

Grtz,
Sandor

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als jij het gaat ontdubbelen en controleren zodat geen grappenmaker bijv. mijn of jouw adres er tussen zet: why not :+

Maar serieuzer: dat is een rotklus die je waarschijnlijk beter kan overlaten aan de al bestaande blacklists, denk ik. Maar als iemand dat graag wilt zal ik het niet tegenhouden: ik wil net zo graag van de spam af als ieder ander en wil je dan ook best mijn OL blocklist sturen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• aarnsand
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
MailWasher Blacklist summarizer
Hier wordt een tooltje aangeboden... ik heb het nog niet geprobeerd, maar wellicht dat dit kan helpen bij het ontdubben?

Overigens... OL staat voor outlook? is deze zo in het blacklist .txt bestand van mailwasher te plakken?
Ik zou zeggen...plaats maar een link naar die lijst, dan kunnen we beginnen....