* botoo ziet het nieuwsitem gewoon 
Misschien zit er bij jouw verbinding iets niet goed, of is het 'probleem' inmiddels opgelost.
Misschien zit er bij jouw verbinding iets niet goed, of is het 'probleem' inmiddels opgelost.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Sorry voor mijn "vage" uitleg, maar ik doelde op het feit dat er staat Sun toont... en er wordt helemaal niets (geen ScreenShots oid) getoont in het topic, of in de bron.
Ik was namelijk erg benieuwd naar het uiterlijk van het OS, maar aangezien hier nog niets over bekend is...
Ik was namelijk erg benieuwd naar het uiterlijk van het OS, maar aangezien hier nog niets over bekend is...
- Dit hoort in TFF
- Er zijn wel degelijk screenshots (kijk maar eens in de reacties)
- Je moet niet alles letterlijk nemen, als we zeggen dat Intel een processor lanceert bedoelen we ook niet dat ie zich nu in een baan om de aarde bevindt
.
- Er zijn wel degelijk screenshots (kijk maar eens in de reacties)
- Je moet niet alles letterlijk nemen, als we zeggen dat Intel een processor lanceert bedoelen we ook niet dat ie zich nu in een baan om de aarde bevindt
Professioneel Hyves-weigeraar
Tjemig de pemig!
waar is je inbeeldingsvermogen?
waar is je inbeeldingsvermogen?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
ok, sorry dat ik jullie heb lastig gevallen, zal de volgende keer ook ff de posts doorploegen.
* KompjoeFriek zet vast zijn leesbril op
* KompjoeFriek zet vast zijn leesbril op
Je bent niet lastig KompjoeFreak, sterker nog, je bent welkom met je vragen en opmerkingen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Doe ik 'm alsnog ff naar TFF en dan lijkt dit me verder wel afgehandeld
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()