Ervaring heeft mij duidelijk gemaakt dat USB modems leuk zijn en werken, maar dat je er ook zeer snel problemen mee kunt krijgen. Die kans is bij Ethernet gewoon veel kleiner imo
heb er al een jaar een, nooit problemen. als ADSL hier eruit klapt moet je de tv aanzetten en dan krijg je te horen dat het landelijk een puin hoop is.
Ethernet is ook meer geschikt als je bijv. internet wilt delen.
RIGHT, hier hangen er 4 computers aan een keer een 5e comp er aan gehangen, geen enkel probleem. kan je het ff
onderbouwenSommige MoBo's (VIA chips) trekken een USB modem niet
klopt mijn 386 trok het niet(had ook geen USB

), mijn PI200, later PII350 en later PII400 trokken het prima.
nog zon typisch geval van geweldige onderbouwing.....
Probleem met USB is dat USB vanaf het begin niet zon goed imago heeft. vorig jaar september had KPN een slechte partij USB modem liggen. toen had ik ook een kapotte.
binnen twee weken lag er een nieuwe op de stoepmat en heeft nog nooit kuren gehad.
Laatste tijd krijg je ze "gratis" bij een ADSL aansluiting, maar dat zegt niet dat ze slecht zijn.
Ethernet modems werken ook gewoon anders. is een keuze die je maakt en het is geen slechte keuze
anders heb je ook nog de gene met ingebouwde router
eerlijk gezegd ben ik blij dat ik niet hoef te kloten met een router. kom nog steeds router problemen tegen. USB modem problemen zie ik bijna niet meer.
take that
[
Voor 13% gewijzigd door
Cardinal op 16-09-2003 18:49
]