Ik heb mijn Abit FX5600 256MB binnengekregen, ik steek dat ding in mn AGP slot, haal m'n PCI kaartje van 4mb er uit, doe de kabel van de monitor in de Abit FX5600 256MB en boot.. Hij wilt niet starten van de FX5600...
Ik doe de PCI kaart er weer in en boot naar windows, windows vind de kaart wel en ik installeer de drivers. In mn beeldscherm instellingen, kan je nu ook zien dat hij geinstalleerd is en er wordt gezegd in de eigenschappen dat het apparaat correct werkt.
Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar hij wil maar niet van de FX5600 draaien, m'n beeldscherm blijft op zijn "standby modus".. Als ik de monitor kabel in de FX5600 doe terwijl windows aanstaat, krijg ik een scherm met de helft van dat scherm een groen vlak en links een zwart vak..
Heeft iemand misschien de oplossing voor mijn probleem? Ik hoor het graag.
edit: Ik heb de FAQ gelezen maar ik wordt er niet wijzer op, ik heb ook m'n bios al gereset...
Specs:
A7V8X (laatste bios)
XP1700+
2x 256DDR PC2700
Drivers van nvidia.com zijn geinstalleerd en kaart wordt wel in windows gezien.
Ik doe de PCI kaart er weer in en boot naar windows, windows vind de kaart wel en ik installeer de drivers. In mn beeldscherm instellingen, kan je nu ook zien dat hij geinstalleerd is en er wordt gezegd in de eigenschappen dat het apparaat correct werkt.
Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar hij wil maar niet van de FX5600 draaien, m'n beeldscherm blijft op zijn "standby modus".. Als ik de monitor kabel in de FX5600 doe terwijl windows aanstaat, krijg ik een scherm met de helft van dat scherm een groen vlak en links een zwart vak..
Heeft iemand misschien de oplossing voor mijn probleem? Ik hoor het graag.
edit: Ik heb de FAQ gelezen maar ik wordt er niet wijzer op, ik heb ook m'n bios al gereset...
Specs:
A7V8X (laatste bios)
XP1700+
2x 256DDR PC2700
Drivers van nvidia.com zijn geinstalleerd en kaart wordt wel in windows gezien.
[ Voor 19% gewijzigd door danslo op 16-09-2003 18:35 ]