Toon posts:

Nettrafic geeft vreemde resultaten *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt helemaal niet goed, zo op het eerste gezicht was er niks aan de hand maar heb ontdekt dat tijdens het downloaden via Kazaa Lite het snelheden van 20k tot 30 k aangeeft, terwijl de werkelijke snelheid veel lager, zo'n 8 to 10k is. Netmeter doet het wel goed en zelfs de snelheidsmeter van Kazaa doet het goed.

Ik pleur hem meteen eraf en moet waarschijnlijk DU Meter gaan aanschaffen. Dat is enige app die de statistieken fatsoenlijk bijhoudt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

terwijl de werkelijke snelheid veel lager, zo'n 8 to 10k is
In- of exclusief alle overhead zoals zoeken, het netwerk in stand houden en het beantwoorden van de zoekopdrachten van anderen? :Y)

edit:

En bedoelen de pakketten kb, kB, Kb of KB?

(oftewel bits of bytes, 1000 of 1024? )

offtopic:
Titeledit: zoveel uitroeptekens zijn wel wat te schreeuwerig en het werkt wel maar niet goed genoeg ;)
Een betere titel kan je natuurljk altijd suggereren via het handje linksboven.

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 16-09-2003 17:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, Netmeter geeft wel de juiste snelheid aan, dus Nettraffic zal wel niet goed functioneren. Want als ik download via Kazaa heb ik echt geen 20 tot 30 KB aan verkeer.

Snap trouwens niks van het programma, soms geeft het aan dat ik bv -10 MB heb gedownload. Het geeft na zo een sessie op Kazaa aan dat ik wel 60 MB heb gedownload, terwijl het bestand maar 20 MB was (heb uiteraard niet naar websites gesurft voor 60 MB)

En wat zijn kibibytes nou weer? Daarin meet het namelijk.