Kan iemand mij iets vertellen over de uitval percentage van plasma tv's? en welke klachten ze meestal hebben.
alvast bedankt..
alvast bedankt..
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Verwijderd
Bij productie is er al een hoge uitval : 1 op 3 schermen kunnen ze weggooien, daarom zijn de productiekosten van een plasmascherm erg hoog. Maar je bedoelt natuurlijk de uitval in de gebruiksperiode, dat zal de tijd leren de beste beproeving is nog altijd het uiteindelijke gebruik van een apparaat. Je kan niet alles van te voren voorspellen, en de nieuwe generatie is nog niet lang genoeg op de markt om er iets zinnigs over te zeggen.Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 09:10:
maar er is verder niemand die egt weetwat de uitval percentage's zijn van bepaalde merken.?
Dat is niet de levensduur maar de tijd waarna de lichtintensiteit gehalveerd is. Maar ook met halve intensiteit heb je nog goed beeld hoor...Rody schreef op 16 September 2003 @ 19:54:
Daarnaast is de levensduur rond de 6/7 jaar
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Yamaha MT-09
Hoezo kinderschoenentechniek?DarkHelmet schreef op 17 september 2003 @ 13:11:
Contrast van Plasmas is idd al erg hoog ivm met TFT's
maar toch nog jammer dat het kinderschoenentechniek is
zou echt graag zo'n scherm aan de muur hebben
Yamaha MT-09
Als het al 20% zou zijn heb je na 5 jaar nog (0,8)^5=33% over geen 0% zoals jij zegt....- De levensduur: er staat hier dat sommige plasmaschermen elk jaar zo'n 20% van hun luminantie verliezen. Dit leid dus tot een levensduur van maar 5 jaar. Maar ik neem aan/hoop dat dit de goedkoopste versies betreft en dat de wat duurdere types een stuk langer meegaan.
correctie: zoals de C'T zegtBigfoot schreef op 18 September 2003 @ 08:47:
[...]
Als het al 20% zou zijn heb je na 5 jaar nog (0,8)^5=33% over geen 0% zoals jij zegt....
Yamaha MT-09
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
Het beeld om te huilen? dan heb je nog niet een goeie plasma gezien denk ik...Vaughn schreef op 18 September 2003 @ 15:17:
Die plasma's zijn uitermate geschikt voor reclame uitingen, echter thuis voor de kritische consument zijn ze minder geschikt. Het beeld is om te huilen, bij witte vlakken trekt het scherm de helderheid dicht i.v.m. warmteafgifte. De pixels 'kriebelen'. Die orbit techniek lijkt leuk bedacht om inbranden te voorkomen, maar in de praktijk smeert hij de inbrand plek gewoon uit.
Dan heb jij nooit goed gekeken denk ik...Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 09:12:
[...]
Het beeld om te huilen? dan heb je nog niet een goeie plasma gezien denk ik...
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq