Whatever.
Shit, en ik me maar moeten behelpen met een SONY 420GST
Een cliche is ooit origineel begonnen
Koekum : Hoezo, behelpen ??? Ik vind het een dijk van een monitor !
Virussen? Scan ze hier!
Leg me dan maar eens uit wat men met
bedoeld, ik zal het wel verkeerd gebruiken.
Een cliche is ooit origineel begonnen
mja ... sarcasme is hier nog niet bekend
795 is zeker erg relaxed, ik heb hem namelijk ook
die LG dingen schijnen goed te zijn. ik kan em alleen niet vinden op hun site
ik weet dus niet wat de specs zijn, maar zorg er wel voor dat je een beetje bijpassende videokaart erbij hebt.
ik heb een iiyama 510 pro
ik weet dus niet wat de specs zijn, maar zorg er wel voor dat je een beetje bijpassende videokaart erbij hebt.
ik heb een iiyama 510 pro
Bedankt voor de link! Is die site van een leverancier?
Whatever.
Verwijderd
Compac is idd leverancier jah, d8 ik tenminste...
btw: Dit is mijn 100ste reply!!!!! Eindelijk geen junior member meer!!! Happy happy, joy joy!
sorry hoor, dit moest er ff uit
btw: Dit is mijn 100ste reply!!!!! Eindelijk geen junior member meer!!! Happy happy, joy joy!
sorry hoor, dit moest er ff uit
Verwijderd
heb ook een FT op hcc gekocht, super ding.
Voor info effe FunPrice bellen 050-3182161
Sturen ze een boekje op met alle modellen.
Had hem binnen 2 dagen in huis.
Uiteindelijk gekocht op de beurs voor F625,-
bij Powerline in Zoetermeer 079-3313282
Stil junior
Voor info effe FunPrice bellen 050-3182161
Sturen ze een boekje op met alle modellen.
Had hem binnen 2 dagen in huis.
Uiteindelijk gekocht op de beurs voor F625,-
bij Powerline in Zoetermeer 079-3313282
Stil junior
Verwijderd
Ik heb hier een foldertje van LG daar staat ook een 19" model in :)de 915FT plus. Ik denk dat ik die maar eens ga bestellen want ik was eiegenlijk al langer op zoek naar een 19". wie heeft er ervaring met deze schermen ?
Verwijderd
Hoeveel betaal je voor die 17inch ik heb net ff gekeken en leek mij ook een mooi ding zeker dat ie hoge res kan is errug interesant.
Is inderdaad een staf zo'n Sony 420GST Koekum.... veel te scherp beeld en zo en ik krijg er niet snel genoeg zere ogen van dus zit ik nog langer achter die PC te hangen tot ergernis van mijn bonusheld/vriendin.
kfc: /me heeft ook die FT op de hcc gekocht!
erg goedkoop, maar alleen zo'n gesjouw
erg goedkoop, maar alleen zo'n gesjouw
Verwijderd
Ey,
Ik heb ook zo'n LG, maar wat ik niet begrijp is die ongelooflijke prijsverschillen. Ik heb 'm voor 748 + 10 bij Bolderhardware vandaan, maar als ik bij Funprice kijk staat ie voor 855?!?!?! En nou ziet ik hier iemand in de threat die 'm voor 625 heeft?!?!?!?
Gaat het hiero om BTW of is er meer aan de hand??
Ik heb ook zo'n LG, maar wat ik niet begrijp is die ongelooflijke prijsverschillen. Ik heb 'm voor 748 + 10 bij Bolderhardware vandaan, maar als ik bij Funprice kijk staat ie voor 855?!?!?! En nou ziet ik hier iemand in de threat die 'm voor 625 heeft?!?!?!?
Gaat het hiero om BTW of is er meer aan de hand??
Het lijkt wel of de prijzen van deze monitor door de grote vraag weer aan het stijgen zijn. Hij kostte bij bolderhardware inderdaad 748 gulden inclusief btw, geloof dat dit nu al boven de 800 gulden ligt. In de pricewatch liggen de prijzen tussen de 800 en 900 gulden, geen één meer onder de 800.
Pagina: 1