Weet iemand hoe je onder windows XP Pro de lijst kunt aanpassen die verschijnt als je in explorer met de muis rechts klikt, en vervolgens met links op "new". Door de grote hoeveelheid programma's die geinstalleerd zijn en die ik ook regelmatig gebruik, is deze lijst enorm groot. Ik zou hier graag enkel de meestgebruikte bestandstypen tussen hebben staan. Onder Win 98 kon ik eenvoudig in een mapje onder de windows directory enkele bestandjes weghalen, onder XP is er nog wel een directory "Shellnew", maar deze directory bevat bij mij alleen enkele MS office files (die ik juist wil laten staan
) De andere filetypes kan ik niet terugvinden.
Installeer TweakXP en je kan dat makkelijk aanpassen.
Maar dit had je zelf ook kunnen vinden:
Zoeken naar: menu aanpassen Shellnew XP
Dan had je het volgende topic gevonden: [rml][ XP] Nieuw bestand aanmaken - menu[/rml]
En dus ook een antwoord op je vraag. Volgende keer eerst zoeken voordat je een topic opent.
B.v.d.
Maar dit had je zelf ook kunnen vinden:
Zoeken naar: menu aanpassen Shellnew XP
Dan had je het volgende topic gevonden: [rml][ XP] Nieuw bestand aanmaken - menu[/rml]
En dus ook een antwoord op je vraag. Volgende keer eerst zoeken voordat je een topic opent.
B.v.d.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()