Toon posts:

[Win Server 2003] WMI corrupt, wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan dus nu geen connection sharen e.d. wat ik echt wel moet doen. Mijn WMI is kapoet, (svchost.exe), hoe krijg ik die weer goed? Hij heeft 't ooit eens gedaan.

Ik krijg deze error trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://www.wiegje.demon.nl/wmi.jpg

ik heb checkdisk uitgevoerd om te kijken of er dingen corrupt waren maar die kon niks vinden. :'(

Plaatje even clickbaar gemaakt, beter voor de layout

[ Voor 20% gewijzigd door Han op 16-09-2003 16:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Probleem gefixed, nu nog wat anders... :?
Het is MIN OF MEER goed. Ik heb mijn 2e netwerk kaar uninstalled, en toen wou 't allemaal wel opstarten. Nou moet ik nog uitzoeken waarom dat niet werk :?

Iemand :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op 16 september 2003 @ 16:47:
Probleem gefixed, nu nog wat anders... :?
Het is MIN OF MEER goed. Ik heb mijn 2e netwerk kaar uninstalled, en toen wou 't allemaal wel opstarten. Nou moet ik nog uitzoeken waarom dat niet werk :?

Iemand :)
binding volgorde van de nics... :z

dan krijg je AD problemen namelijk, als de eerste nic in het lijstje niet netjes is geconfigged

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
zwelgje schreef op 16 September 2003 @ 17:03:
[...]

binding volgorde van de nics... :z

dan krijg je AD problemen namelijk, als de eerste nic in het lijstje niet netjes is geconfigged
sorry hier begrijp ik niks van :? zover ik weet is mijn eerste NIC goed geconfigged.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 17:06 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 17:05:
[...]

sorry hier begrijp ik niks van :?
support.microsoft.com

eerst maar even wat lesjes volgen kwa AD

* Zwelgje gaat niet alles lopen voorkauwen

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik had 't aan de praat gekregen 2 dagen terug, HOE? weet ik niet. voor zover ik weet was 't enige wat ik gedaan had, mijn netwerkkaarten opnieuw geinstaleerd.

vandaag startte ik mijn PC opnieuw op en gvd daar ging dat kreng weer, boem d'r uit. dus ik alles weer opnieuw instaleren, nee hoor, niks.

ik denk, 2e uninstallen net als wat ik de vorige keer deed... ook niks. beide kaarten uninstallen, ook niet.

ik heb verschillende drivers geprobeerd en geen met success. ik heb dat support.microsoft.com door gelezen en 't enige wat ik te zien krijg over WMI heeft geen donder te maken met het feit waarom WMI niet wil opstarten. enige wat ik krijg is SDK informatie en hoe ik met WMI moet omgaan wil ik een C++ programma schrijven. nou ik geloof niet dat ik een C++ programma wil schrijven...

ik heb google doorzocht ik heb MS newgroups doorzocht, ik heb zelfs voor de eerste keer in mijn leven in windows op F1 gedrukt om daar nog iets uit te krijgen maar das niks anders dan een ingebakken support.microsoft.com ...

dus hierbij: WAT is er aan de hand? bij voorbaat dank, denk ik...

en WTF is "AD" Algemeen Dagblad 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 01:34 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 01:34:
en WTF is "AD" Algemeen Dagblad 8)7
Active Directory.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10-2025

Tuumke

Shingaling?

hier staat de oplossing

[ Voor 16% gewijzigd door Tuumke op 09-02-2004 08:17 ]

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Bedankt voor het posten van de oplossing, maar dit topic is ondertussen bijna een half jaartje oud :)

Ik sluit het dus ook maar zodat niemand meer gaat reageren op de originele topicstart.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.