"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Vandaag zelf nog op zoek geweest, als je zelf eens zoekt vind je er meer als je je kunt voorstellen...
Kijk, dat is handig, ff checken, thnx.
SWIS
@spartarotterdan: redelijk goed? Hoe bedoel je dat?
@madgoblin: check ik ook ff thnx
@madgoblin: check ik ook ff thnx
SWIS
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Verwijderd
www.exsilia.net is goed betrouwbaar en service is perfect.... werk er nu een dik jaar mee smane en ben super tevreden!
ik heb ook een hele goedkope gevonden en werkt uitstekend:
http://www.hostnederland.nl
De webhosting pakketten van HostNederland draaien op servers die gebruik maken van Ensim software. De volgende services worden hierbij ondersteund: Onbeperkt aantal subdomeinen, Webmail, Mailinglists, Mail Forwarding, Mail aliassen, Vacation Messages, Spam filters, Pop3, IMAP, Server Side Includes, PHP3/4, Python, Perl, MySQL, Statistieken, Password protectie van bepaalde gedeelten van uw site, shtml en een Web-control panel.
De webhosting pakketten van HostNederland draaien op servers die gebruik maken van Ensim software. De volgende services worden hierbij ondersteund: Onbeperkt aantal subdomeinen, Webmail, Mailinglists, Mail Forwarding, Mail aliassen, Vacation Messages, Spam filters, Pop3, IMAP, Server Side Includes, PHP3/4, Python, Perl, MySQL, Statistieken, Password protectie van bepaalde gedeelten van uw site, shtml en een Web-control panel.
[ Voor 72% gewijzigd door rewind. op 16-09-2003 16:27 ]
@gorgi_19: lol, oops, niet echt de bedoeling dit draadje eigenlijk dan 
@sooterd: al downtime gehad? Zo ja hoeveel?
@sooterd: al downtime gehad? Zo ja hoeveel?
SWIS
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:41
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Doe mij weinig dataverkeer zegStoney187 schreef op 16 September 2003 @ 16:25:
ik heb ook een hele goedkope gevonden en werkt uitstekend:
Kijk in de IT FAQ, want dit wordt al snel een spam rotsooitje. In die FAQ staat ook een url waar je alle eisen kan opgeven en dan worden daarbij alle host bedrijven bij gezocht
Niets in Programming & Webscripting te zoeken, zie P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic.
Ik zie niet helemaal in wat deze thread met programmeren an sich te maken heeft. Opzich had ie beter in I&T gestaan.
Echter in de FAQ van I&T staat precies de reden waarom hij dicht gaat. Jij vraagt ons wat goed is, maar wat is goed? Veel service? Goedkoop? Veel kennis ed?
Met deze opening kan iedereen alleen maar z'n huidige hosting spammen en daar bereikt niemand wat mee
Succes met het filteren
Echter in de FAQ van I&T staat precies de reden waarom hij dicht gaat. Jij vraagt ons wat goed is, maar wat is goed? Veel service? Goedkoop? Veel kennis ed?
Met deze opening kan iedereen alleen maar z'n huidige hosting spammen en daar bereikt niemand wat mee
Succes met het filteren
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()