Verwijderd

Topicstarter
Ik heb kortgeleden een nokia 6100 gekocht, met als provider Vodafone. Nu wilde ik vragen hoe je polyfonische ringtones, wallpapers e.d. kan downloaden? Welke wapinstellingen moet je gebruiken, want op de vodafone site staan ze niet!
Ik zit ook te denken of ik een datakabel moet kopen? Om polyfonische ringtones en spelletjes te downloaden moet je op elke site een bepaald bedrag betalen. Wat heb je dan precies aan een datakabel? Zijn er site's waarop je speciaal via een datakabel gratis polyfonische ringtines e.d. op je mobieltje kan downloaden ofzo?
Kan iemand die hier ervaring mee heeft mij vertellen hoe het nou allemaal zit?

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Volgens mij staat het gewoon in de handleiding bij mijn T-Mobile tenminste wel!

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:09
ik zou ipv een datakabel zo'n IR-dongle kopen
kun je niet alleen voor je nokia 6100 gebruiken maar elk andere gsm met IR

verder zal vast wel ergens op de vodafone-site staan hoe je gprs verbindingen moet instellen in je gsm
anders ff bij nokia.com kijken hier staat het ook aangegeven per provider

Tijd van werken, tijd van rusten

• Ravhin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:36

Ravhin

no <root>...

Ik zou in ieder geval geen datakabel kopen. Die dingen zijn retenduur (ca 100 euri) en voor een klein bedrgaje heb je een USB IRDa
http://www.usbgear.com/pr...1.cfm?sku=IR-101&cats=139
Bij verschillende sites kan je idd wallpapers e.d. kopen maar met de bijgeleverde Nokia Software (en de eventuele IRDa ;) ) kan je je eigen zelfgesoepte plaatjes opladen naar dat ding.

Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit soort dingen zijn echt op Google en waarschijnlijk ook in de GoT-search te vinden. Verder staat in de I&T FAQ dat vragen naar ringtone-sites hier niet de bedoeling is.
Zie overigens ook deze link.

[ Voor 23% gewijzigd door intoxicated op 16-09-2003 16:00 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.