ik heb hier een novell netwerkje draaien alleen nu heeft een onbekend iemand het admin w88woord verandert is er een manier hoe ik dat w8woord of weer terug kan zetten naar het ouden of hoe ik anders onder andmin kan inloggen????
What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?
ten 1e is het netware, ten 2e is het vinden van burglar.nlm wel heel gemakkelijk.
En een onbekende kan het admin wachtwoord niet veranderen lijkt mij? Dus probeer je volgens mij onrechtmatig toegang te verkrijgen.
En een onbekende kan het admin wachtwoord niet veranderen lijkt mij? Dus probeer je volgens mij onrechtmatig toegang te verkrijgen.
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
er is een .nlm die je op het console kan draaien en je het wachtwoord mee kan wijzigen.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Misschien is ie zo dom geweest om "vriendjes" admin access te gevenDGTL_Magician schreef op 16 September 2003 @ 16:04:
Ik heb een WOS-post!
Een onbekende kan jou password niet veranderen.
Anyhow, via google.com is voldoende te vinden over hoe je je password kunt wijzigen.
Anyhow, via google.com is voldoende te vinden over hoe je je password kunt wijzigen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()