Toon posts:

[vbscript] ander script uitvoeren vanuit huidige script *

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet in een vbscript een andere vbscript aanroepen. Ik heb natuurlijk gezocht op internet en het volgende gevonden: process.start("d:\script\start.vbs"). Dit zou dus start.vbs moeten starten. Helaas lukt mij dit niet.

Ik krijg de foutmelding: object required. Waarschijnelijk moet er nog ergens een verwijzing komen.

Wie kan mij helpen?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:51

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

P&W FAQ - De "quickstart"

Geef eens wat meer info. Waar draait dat script in bijvoorbeeld?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is het enige. In script a staat: process.start("d:\script\start.vbs") en die moet dus op deze manier start.vbs uitvoeren. Alleen lukt dat niet op deze manier. Er zal wel iets verwezen moetren worden. Aangezien ik weinig programmeer ervaring heb, weet ik dit dus gewoon niet.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

blackwin :: heb je toch niet helemaal goed gezocht... * Woudloper zal je even helpen...

als je op deze link klikt krijg je een hele uitleg hierover, want er zijn 4 verschillende manieren om het te doen...

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:51

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja maar hoe start je dat script op? Waar draait dat script in? Of dubbelklik je gewoon vanuit windows explorer op het scriptbestand?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Topicstarter
Top het werkt! Thanks to you all.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

En hoe heb je het nu uiteindelijk gedaan? Je topic is nl. nog een groot raadsel.... :/

Professionele website nodig?

Pagina: 1