Gigabyte-UD4P - X4 955 - 74 gb Raptor - Nvidia GTX 275 - Logitech Z5500
Heeft niemand dit nog voor elkaar gekregen ?
Of weet niemand het ?
Of weet niemand het ?
Gigabyte-UD4P - X4 955 - 74 gb Raptor - Nvidia GTX 275 - Logitech Z5500
Verwijderd
Post eerst eens wat jezelf al hebt bedacht en/of hebt uitgeprobeerd. We gaan natuurlijk niet alles voorkauwen. En wat betreft die voorbeeld: het lijkt me sterk dat via google geen enkel voorbeeld te vinden is voor wat betreft jij wilt.
Topictitel wat aangepast, nu beschrijft 'ie het probleem 
Trouwens, ik weet niet wat jij met "Of weet niemand het ?
" bedoeld, maar iedereen komt hier in zijn vrije tijd en je mag blij zijn dat mensen je helpen. Een
laat nou niet echt dankbaarheid zien.
Trouwens, ik weet niet wat jij met "Of weet niemand het ?
topic starter weet het zelf ook niet, dus die
is ook voor de TS 
maar hoe bedoel je de data op de dvd overschrijven??
je zult eerst de dvd-rw moeten wissen en daarna opnieuw schrijfen.
of bedoel je zoals het werkt met een diskette?? dan zul je een packet format moeten uitvoeren.
of kan dat alleen met een cd-rw?
maar hoe bedoel je de data op de dvd overschrijven??
je zult eerst de dvd-rw moeten wissen en daarna opnieuw schrijfen.
of bedoel je zoals het werkt met een diskette?? dan zul je een packet format moeten uitvoeren.
of kan dat alleen met een cd-rw?
Ik weet alleen hoe het moet om het met cd's te doen. Met DVD zal wel een aardig eind hetzefde zijn:
c:\progra~1\ahead\nero\nerocmd --erase --drivename D (om te wissen)
c:\progra~1\ahead\nero\nerocmd --write --drivename D --speed 2 --iso Backup --real \
Deze regel geld voor de oude nero versies. Drivename is hier D en staat voor de driverletter van je brander. Na de laaste \ geeft je de directory's aan die meegenomen moeten worden. Dus bv: \mijndo~1 \progra~1
c:\progra~1\ahead\nero\nerocmd --write --drivename D --iso Backup --real --underrun_prot --recursive \
Dit is de regel die bij de nieuwe versie's gebruikt moet worden. Voor deze regel gelden dezelfde voorwaarden als de eerste regel.
Suc6 ermee.
c:\progra~1\ahead\nero\nerocmd --erase --drivename D (om te wissen)
c:\progra~1\ahead\nero\nerocmd --write --drivename D --speed 2 --iso Backup --real \
Deze regel geld voor de oude nero versies. Drivename is hier D en staat voor de driverletter van je brander. Na de laaste \ geeft je de directory's aan die meegenomen moeten worden. Dus bv: \mijndo~1 \progra~1
c:\progra~1\ahead\nero\nerocmd --write --drivename D --iso Backup --real --underrun_prot --recursive \
Dit is de regel die bij de nieuwe versie's gebruikt moet worden. Voor deze regel gelden dezelfde voorwaarden als de eerste regel.
Suc6 ermee.
www.oudshoorn.it | MCTIP | JNCIA-FWV | 3CX certified Pro | Swyxware SCTA
Pagina: 1