Nerocmd: directory op DVD branden

Pagina: 1
Acties:

• I4Pro
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-06 09:12
Het lukt me nog steeds niet om met nerocmd een bepaalde directory op een dvd te branden. Hij moet gewoon een directory op een dvd branden en de data die op de dvd staat overschrijven, meer niet.

Ik heb die lijst met commandos er al bij gehad maar ook dan lukt het me niet. 8)7

Kan iemand niet even een voorbeeld hoe ik dit voor elkaar kan krijgen hier neer zette????

Gigabyte-UD4P - X4 955 - 74 gb Raptor - Nvidia GTX 275 - Logitech Z5500

• I4Pro
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-06 09:12
Heeft niemand dit nog voor elkaar gekregen ?

Of weet niemand het ? |:(

Gigabyte-UD4P - X4 955 - 74 gb Raptor - Nvidia GTX 275 - Logitech Z5500

Verwijderd

Post eerst eens wat jezelf al hebt bedacht en/of hebt uitgeprobeerd. We gaan natuurlijk niet alles voorkauwen. En wat betreft die voorbeeld: het lijkt me sterk dat via google geen enkel voorbeeld te vinden is voor wat betreft jij wilt.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Topictitel wat aangepast, nu beschrijft 'ie het probleem :)

Trouwens, ik weet niet wat jij met "Of weet niemand het ? |:( " bedoeld, maar iedereen komt hier in zijn vrije tijd en je mag blij zijn dat mensen je helpen. Een |:( laat nou niet echt dankbaarheid zien.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:16

job

topic starter weet het zelf ook niet, dus die |:( is ook voor de TS :)
maar hoe bedoel je de data op de dvd overschrijven??
je zult eerst de dvd-rw moeten wissen en daarna opnieuw schrijfen.

of bedoel je zoals het werkt met een diskette?? dan zul je een packet format moeten uitvoeren.
of kan dat alleen met een cd-rw?

• SubSoNick
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-05 16:10
Ik weet alleen hoe het moet om het met cd's te doen. Met DVD zal wel een aardig eind hetzefde zijn:

c:\progra~1\ahead\nero\nerocmd --erase --drivename D (om te wissen)

c:\progra~1\ahead\nero\nerocmd --write --drivename D --speed 2 --iso Backup --real \

Deze regel geld voor de oude nero versies. Drivename is hier D en staat voor de driverletter van je brander. Na de laaste \ geeft je de directory's aan die meegenomen moeten worden. Dus bv: \mijndo~1 \progra~1

c:\progra~1\ahead\nero\nerocmd --write --drivename D --iso Backup --real --underrun_prot --recursive \

Dit is de regel die bij de nieuwe versie's gebruikt moet worden. Voor deze regel gelden dezelfde voorwaarden als de eerste regel.

Suc6 ermee.

www.oudshoorn.it | MCTIP | JNCIA-FWV | 3CX certified Pro | Swyxware SCTA

Pagina: 1