Toon posts:

NFST

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik had win2k op een 233 gezet en merkte dat het niet goed liep dus wilde ik win2k er weer afgooien maar het is een nfst partie geworden en hij vind hem niet dos dus ik kan geen andere windows overheen zetten. Wie weet hoe ik de harde schrijf weer in fat32 kan zetten

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:40
heb dit bericht weggehaald,
:) lol :)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

Kan ook met FDISK
Remove non dos partitie.
Moet je alleen oppassen op welke partitie je windows staat. Dus dat je niet eerst een andere partitie weg moet halen. In dat geval kan je inderdaad beter PM gebruiken

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
had ik al geprobeerd lukte niet :(

Verwijderd

:?:?:?
Het is trouwens NTFS voor de duidelijkheid
maar wat je zou kunnen doen (het is wel een omweg) is even windows 2000 terug er op zetten en dan mbv Partition Magic 6.0 je NTFS omzetten naar Fat32 en dan windows 2000 er pas afgooien.

Verwijderd

Topicstarter
hee bedankt allemaal het werkt weer

Verwijderd

Je kan in Win2K ntfs converteren naar fat32 door een command promptje te openen en dan te typen "convert /?"

Je kunt met het convert proggie van ntfs -> fat32 en vice versa converteren. Is een werkje van niks.

Rob

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

lollie, das een nieuwe naam voor Need For Speed T....

maareh volgensmij, sekers weten is het toch NTFS

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Om het verhaal even overcompleet te maken. Je hebt ook een proggie dat heet NTFSDOS, daarmee kun je onder DOS een NTFS partitie bekijken enzo. (erg handig voor het retrieven van "vergeten" passwords >:))

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Pagina: 1