Toon posts:

Billion BIPAC-741 C2 of BIPAC-741BCE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
INFO:

Ik heb deze bovenstaande router, (beide typenummers is het zelfde apparaat)

Nou is het zo dat ik dit apparaat verkocht heb en vanmiddag werkend moet installeren.

Zelf heb ik een E-Tech router die 100% goed is. Beide zijn AnnexB routers.

Op google vind ik geen informatie of het instellen ervan. Op de site van Billion staat zelfs geen informatie over het product, sterker nog het wordt niet genoemd op de site. Via Google kwam ik op een ander forum terecht waar iemand hetzelfde probleem heeft als ik heb. Er werdt heb een screenshotje toegestuurd met een ander instellingen menu. Dit instellingenmenu was identiek aan die van mijn e-tech router, het betreft hier een BIPAC-741 ik heb een BIPAC-741 C2.

Heb hier op het forum ook gezocht naar dit type nr. (staat helemaal niks van op)

PROBLEEM:

Het lampje van ADSL blijft knipperen. Dit betekend dat ik geen ADSL Lijn heb. Als ik de kabel in mijn eigen router stop heb ik binnen 3 sec. de lijn te pakken. Ik heb VPI op 8 VCI op 48 en gebruik PPPoA met VCMUX (Hij moet werken voor Planet internet op het KPN Netwerk)

Het gekke is, er staat hier ook nog een Router van het merk Planet (niet te verwarren met de ISP)

Deze router werkt met hetzelfde instellingen menu en heeft ook exact het zelfde probleem.

Met de leverancier gebeld, deze heeft instelleingen met me nagelopen en deze stonden ook allemaal goed.

Nu is mijn vraag, ie er iemand die dezelfde router heeft en deze problemen ook gehad heeft en mij evt. hiermee voort wil helpen.

Afz. Gerjan info@krulitservices.nl :(