Toon posts:

Beeldscherm probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Laatste tijd heb ik problemen met spellen dat ze een tijdje goedlopen en bij level 3 bijvoorbeeld het beeld rare kleuren krijgt of helemaal uitgaat.

Ik installeer elke keer de nieuwe catalyst drivers en toch hou ik het probleem.
Ook geen warmte probleem.

Heb de search al gebruikt, maar daar heb ik nog geen concreet antwoord gezien.

Wie kan mij een duidelijk antwoord geven. _/-\o_

Verwijderd

probeer eens een andere monitor... klinkt meer als stukke monitor dan problemen met een Game

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je kan alleen een duidelijk antwoord krijgen, wanneer jouw topicstart compleet en duidelijk is .. Wij weten bijvoorbeeld geeneens welke videokaart/monitor het exact betreft en bij welke games het probleem zich voordoet. Ook weten wij niet hoe het probleem zich verloopt, gaat het na enige tijd over? Of had je ALT+F4 of CTRL+ALT+Del moeten doen? etc..etc..

Tip om serieus genomen te worden: lees de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) nogmaals rustig doch aandachtig door :)

Verwijderd

Topicstarter
Voor de specs zie met sig, het gaat dus om een Radeon 8500 catalyst 3.7

Het komt voor bij o.a C&C Generals, Rainbow 6 Raven schield, Vietnam.

De Pc moet je resetten om verder te kunnen.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 23:17
Ik denk:
1. Of je videokaart is niet helemaal lekker. (misschien te warm)
2. Of je monitor doet vreemd, je hebt een tft, stuur je wel de juiste frequentie?
Met emus heb ik het heel zelden dat ik dan een "no signal" krijg bij mijn (hitachi) tft.

Maar als je het alleen tijdens gamen hebt lijkt het meer aan je radeon te liggen dan aan het scherm. (blijft een beetje gokken met weinig info.)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ik zo in je Sig je spec zie, zou ik haast vermoeden dat we het euvel bij je voeding moeten zoeken...vriend van me had dat ook, voeding vervangen door een 400w merkvoeding en probleem was weg. Dit kan heel goed icm met het niet zo warm worden van je videokaart; krijgt gewoon niet genoeg stroom om warm te kunnen worden dan (als het tenminste een brakke / te zwakke voeding is).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

300 tot 350 W zou zat moeten zijn bij zijn config, wat wel interesant zou zijn om te weten zijn de temperaturen van z'n systeem, dus CPU, Sys en VGA

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:07
Zie BalusC, dit topic hoort overigens in V&B, dus probeer het daar eens met een goede topicstart. :)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.