Wel prog gebruiken jullie voor DVD-R(W)?

Pagina: 1
Acties:

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-11-2025

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Topicstarter
Ik heb al even zitten zoeken en ik hoop niet dat er al een topic hierover is geweest.

Ik heb een NEC 1300a en ik heb op de een of andere manier problemen met het beschrijven van wat voor DVD-R(W) dan ook via Nero 6.0.0.11. Hij brand het schijfje perfect alleen bij het teruglezen zegt ie na een paar GB dat het schijfje beschadigd is. Met DVD2One brandt/leest ie wel gewoon alles goed, maar daar kun je alleen iso's mee branden.

Nou vroeg ik me dus af, welk prog zouden jullie aanraden om .ifo's en .vob's te branden?

Verwijderd

Ik gebruik zelf CloneDVD, maar dit gebruik ik ook alleen voor het branden.

• Daylights

Daylights

Topicstarter
Ik krijg met CloneDVD alleen maar de foutmelding dat hij de video_ts.ifo niet kan lezen.

Welke versie van Nero gebruiken jullie dan?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Daylights schreef op 16 september 2003 @ 13:12:
Ik heb al even zitten zoeken en ik hoop niet dat er al een topic hierover is geweest.

Ik heb een NEC 1300a en ik heb op de een of andere manier problemen met het beschrijven van wat voor DVD-R(W) dan ook via Nero 6.0.0.11. Hij brand het schijfje perfect alleen bij het teruglezen zegt ie na een paar GB dat het schijfje beschadigd is. Met DVD2One brandt/leest ie wel gewoon alles goed, maar daar kun je alleen iso's mee branden.

Nou vroeg ik me dus af, welk prog zouden jullie aanraden om .ifo's en .vob's te branden?
Sigh...welke media!

Laten we daar EERST maar beginnen....

There is no place like ::1

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 13:28
Kijk eens in dit topic DVD's kopieren; de beste manier !

Staat erg veel info !

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Daylights

Daylights

Topicstarter
Ok het is me nu gelukt om de DVD goed te branden met recordmax, echter pakt de standalone en nu niet?

Hij is nu gebrand met 'UDF with joliet - up to 106 in length, ant char., plus joliet, plus 8+3 tree(bridge)'

Dat is neem ik aan de goeie?

Ohw ja, ik heb gewoon een AUDIO_TS en VIDEO_TS map aan gemaakt en alle bestanden in VIDEO_TS gemikt.

• IS128AE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-02 15:23
Heb zelf ook de NEC, maar werkt (bijna) zonder problemen met Nero 6.x.
Zoals Swampy al aangeeft, het is vaak de media die een probleem is.
Bij mij problemen met PrimeDisc (werd meegeleverd bij brander).
Philips en MMore werkt perfect. Imation ook, maar de RW's niet per ongeluk in de zon leggen, want dan is de DVD onbruikbaar. Althans dat is mijn ervaring |:(

Ik zou dus gaan experimenteren met andere merken schijven.

ITIL sucks ;-)

• Daylights

Daylights

Topicstarter
Ja ik heb nu 3 verschillende soorten geprobeerd en allemaal hetzelfde. Vreemde is dat een maatje van me dezelfde heeft (NEC 1300a) met dezelfde firmware en dan gaat het wel goed net Nero o.a.

[ Voor 4% gewijzigd door Daylights op 16-09-2003 22:15 ]

• Daylights

Daylights

Topicstarter
Hmmzz het is me inmiddels dus nog steeds niet gelukt om een DVD te maken welke ook draait in mijn standalone met de (bewerkte) .vob en .ifo files op mijn schijf.

Met DVDdecrypter lukt het dus prima met elke cd, echter heb ik dan een exact copy en dat lukt dus niet met grotere films.

Met Nero schrijft ie em perfect, leest mijn standalone em maar verderop in de film zit er dan een beschadiging waardoor de film niet meer te lezen is.

Met Recordmax kan ik de dvd perfect schrijven, leest ie em op de PC ook als een perfecte DVD, echter speelt ie niet in de standalone.

Ik heb al Smartripper en Claddvd XP geprobeerd om te rippen. Heb ook al een keer geprobeerd met Nero een image weg te laten schrijven en dan deze met DVD decrypter te schrijven. Dan krijg ik echter weer hetzelfde probleem als dat ik gewoon de DVD schrijf met Nero.

Ik heb tot nu toe al That's Write's DVD-R, Platinum DVD-RW en nog een merk geprobeerd... ben een beetje ten einde raad? :'(

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Welke DVD probeer je te rippen...

Zelf heb ik een DVD liggen met een BITCH van een beveiliging! Hij valt wel te rippen maar no way dat je hem goed kan re-coden!

• Daylights

Daylights

Topicstarter
Ja ik heb er al een stel geprobeerd waaronder LOTR 2 en The Acid House....

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-02 19:49
Ligt het niet aan je stand alone dvd speler niet alle dvd spelers zijn namelijk regio vrij. Als ze niet regiovrij zijn kunnen ze soms wel dvd-r/dvd+r lezen maar daar heb je dan gewoon geluk bij omdat het er eigenlijk tegen beveiligd is. Hoe cheaper je dvd speler hoe meer regiovrij hij is waardoor hij meer lees. Je kan hem wel regiovrij maken doormiddel van een chip er in te solderen, maar ik ben al stil anders word het een beetje een off-topic.

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
ik gebruik nero en clone dvd

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Daylights schreef op 17 September 2003 @ 13:05:
Ja ik heb er al een stel geprobeerd waaronder LOTR 2 en The Acid House....
LOTR....die heeft een BITCH van een beveiliging erin zitten, natuurlijk alles valt te kraken...maar dit is een BITCH!

The Matrix is ook eentje die freaking moeilijk te kraken valt....

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-01 14:05
swampy schreef op 17 september 2003 @ 13:26:
[...]

LOTR....die heeft een BITCH van een beveiliging erin zitten, natuurlijk alles valt te kraken...maar dit is een BITCH!

The Matrix is ook eentje die freaking moeilijk te kraken valt....
DVD Decrypter maakt absoluut geen probleem van zowel LOTR I en II

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

wizzzzzz schreef op 17 september 2003 @ 13:30:
[...]

DVD Decrypter maakt absoluut geen probleem van zowel LOTR I en II
Misschien...smartripper kon er in ieder geval niets mee!

• Daylights

Daylights

Topicstarter
Ik kan idd nog proberen om te rippen met DVD decrypter, iso uitpakken, bewerken met DVD2One en dan fikken met Nero. DVD decrypter kon nl wel een perfecte DVD maken.
Pagina: 1