ADSL planet servers onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:36
Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen last dat ik geen servers in Uk kan bereiken terwijl bij andere mensen de website gewoon werkt. Erg irritant als je zowat alles op UK servers doet qua gamen, teamspeak, websites. Ik heb planet opgebeld en ze krijgen meerdere klachten binnen van websites die plotseling niet meer te bereiken zijn. Als ik een website ga pingen dan krijg ik simpel gezegd connection timed out en 100% packet verlies.

Hebben meerdere mensen hier last van?

ISP: Planet van KPN.

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 20:57

Glabbeek

Dat dus.

Ja, ik heb het ook. Als je de server gaat tracen loopt 'ie stuk op een WXS-server. In de planet.adsl-nieuwsgroep loopt hier ook een draadje over. Ik heb er ook al over gemaild, maar nog geen antwoord mogen ontvangen. Je bent iig niet de enige. Ook bijvoorbeeld de site w3.org is onbereikbaar. Da's lastig als je je design wilt validaten :{

En zo is het maar net.

Verwijderd

het was mij nog niet opgevallen, maar net ff w3.org gecheckt en die doet het gewoon (mxstream + planet)

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 20:57

Glabbeek

Dat dus.

Ik las inderdaad ook in de newsgroep dat niet iedereen er last van heeft. Het lijkt erop dat sommigen concequent via andere servers geroute worden dan anderen. Ik kan er al zeker een dag of 3 niet bij.

En zo is het maar net.

Verwijderd

nameservers van planet zijn fucked up @ the moment, WXS is overigens van planet iig

Zou als ik bij planet zat ff gaan bellen met die toko

en dan ook ff melden dat ze de telnet poort weer open zetten van buiten naar binnen

je kan nu niet eens bij je eigen server komen met telnet