Toon posts:

[pc-speaker] Kan dit wel??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier zo'n oude Compaq Deskpro 6300A. Hier zit zo'n speakertje op van 1cm bij 1cm op het Mobo..

Vroeger.... (lange tijd geleden ;) ), was het bijvoorbeeld bij IBM mogelijk om een extra drivertje te installeren zodat je ook andere geluiden kon krijgen uit je speaker (vb. een wav'je). Ik heb al op de site gekeken, maar de drivers die er staan werken niet.

Nu is mijn vraag eigenlijk, is dat hele minescuul kleine speakertje hier wel voor geschikt??

Ik vrees met grote vrees..... ;)

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:29
ik d8t dat die speakers alleen maa bepaalde piepjes konden geven als bijvb geheugen niet goed is of de processor er niet in zit :?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 10:33
http://www.codemaker.co.uk/it/tips/pcspeaker.htm
Volgens mij is het die.. zal vast wel werken, maar geluid zal niet om aan te horen te zijn en het vertraagt de zooi onnoemelijk..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Laat NT4 er nou niet bij staan...... :-(

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:05

voodooless

Sound is no voodoo!

wat moet je met zo'n speakertje in vredes naam :? Ik denk dat dat speakertje meer zo'n ding is als je vroeger bij die cheapy gameboy-alike spelletjes had. Daar komt alleen maar een piepje uit, en verder niets.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
daar was ik ook al bang voor. Maar goed, vragen kan nooit kwaad.....

Verwijderd

Windows 3.11 had ergens een DLL zitten met die functionaliteit, meen ik me te herinneren.

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-08 12:54

houthakker

Poehé

Er is een Chinees die een nieuwe driver heeft gescherven voor 2k volgens mij misschien ook NT, moet je maar eens zoeken op Google naar wav & pc speaker driver. (ik snapte alleen helemaal niets van die site).

Specs

Pagina: 1