Geheugen coolen van Radeon 9800

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik wil het geheugen op mijn radeon 9800 gaan coolen?

Ik heb wel deze coolribben gezien

Crc-U01

Ooit heb ik deze maar dan van alu gebruikt om m'n Radeon 8500 en nu wil ik misschien de kopere gaan gebruiken op mijn radeon 9800

Nu is mijn vraag weet iemand andere ribben die hoger zijn? waar ze te koop zijn enzo?

Ze moeten los van elkaar zijn omdat ik niet een hele strip kwijt kan! dus net zoiets als deze van Coolermaster
ze mogen ook vierkant zijn omdat het geheugen om m'n radeon 9800 ook vierkant is.
Dit is mijn kaart

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-02 15:53

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik hen op mijn Sapphire 9700 hele kleine koellichaampljes gezet... zijn niet groot maar werkt wel goed :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

n00bs schreef op 16 September 2003 @ 12:26:
Ik hen op mijn Sapphire 9700 hele kleine koellichaampljes gezet... zijn niet groot maar werkt wel goed :)
...Daar heeft de TS niet erg veel aan, als je niet meldt welke sinks het zijn :X
_Guevara_ schreef op 16 September 2003 @ 12:21:...
Nu is mijn vraag weet iemand andere ribben die hoger zijn? waar ze te koop zijn enzo?
Waar is $produkt te krijgen? Gebruik de search binnen DOC, op bv 'memsinks' of 'geheugen heatsinks', bovendien staan er in de Tweakers.net Pricewatch een aantal in deze categorie.

Kijk ook eens op de serieuzere overclock/cool shop sites, die ook in de Pricewatch te vinden zijn. Oftewel, zelf wat meer moeite doen kan geen kwaad, dan zal je precies vinden, waar je naar op zoek bent :)

Zowel Thermaltake, Coolermaster als een aantal andere fabrikanten hebben ramsinks per 2 of 4 in hun assortiment, in verschillende maten etc. GoT is geen Vraag / Aanbod, daar is ook de T.net Frontpage voor. Waar bepaalde producten te krijgen zijn, is prima zelf uit te vinden ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.