Toon posts:

wat betekent Wireless LAN upgradeable ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat betekent Wireless LAN upgradeable zoals het bij deze toshiba staat ? (svp niet antwoorden voor url bekeken te hebben).

http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=1289

Zit er dan wel of niet al wlan in of alleen de antenne? Er moet dan een "gewone" wlan kaart nog in die dan automatishc verbinding maakt met de antenne?

• woeper
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-05 15:08
er zit denk ik geen wlan in en ook geen antenne. als je kijkt naar de lijst met accesoires zie je dat je kunt upgraden met een wlan pc-card.

Om het zeker te weten, kun je ook de leverancier mailen

[ Voor 20% gewijzigd door woeper op 16-09-2003 12:43 ]

Verwijderd

dit staat er dus in feite:
Draadloze communicatie Compliancy : Wi-Fi™
Netwerk ondersteuning : 802.11b
Draadloze technologie : Wireless LAN upgradeable
waarom wordt hier specifiek 802.11b genoemd? als er nog geen wifi in zou zitten, zouden ze het wel over 802.11b/a/g hebben.
wireless LAN schakelaar
die zit er dus iig wel op. achteraf inbouwen lijkt me niet te doen zonder brute force.

dat lijstje met accesoires zou ik niet te veel waarde aan hechten: er staat zelfs een gewone PCI kaart op, die past er niet eens in...

edit: volgens toshiba zelf zit er wel een antenne in, maar geen wifi kaartje.
http://nl.computers.toshi...rvice=NL&PRODUCT_ID=66217

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 13:03 ]

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jep , kennis van mij had dat ook, maar de dealer had hem verteld dat er wlan INZAT,
dus hij terug naar die dealer, en net zolang gezeurd tot dat mini-pci kaartje ( a 200 euri )
er voor nop ingezet werd. (ja , hij kan er overtuigend zijn )

Maar je moet even kijken , er is nog een draadje:
Wlan mini pci kaart, uit gewone pci kaart.

Je kunt namelijk een veel voordeligere mini-pci kaart kopen dan die van toshiba zelf :)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.