Toon posts:

Mail doorsturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers

Probleem: Ik maak een regel aan in outlook2000 dat hij inkomende mail, met in de subject het woord 'x' moet doorsturen naar map 'y'.

Wanneer ik deze regel toe pas, zet hij achter de regel (alleen lokaal). Nu wil ik dat deze regel niet alleen lokaal maar op de exchange server toepast, zodat deze regel ook werkt als de gebruiker zijn client niet aan heeft staan.

Ik heb ook al geprobeert 'verzonden aan 'z' toe te voegen (heb gelezen dat als je regels op de server wilt toe passen, dat je dan een postbus nodig hebt?) maargoed. Mijn vraag is dus waarom hij deze regel niet op de server wil toepassen.

Met vriendelijke groet
Roy

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 16:06

limit28

Loading.....

ben geen prof hier van. maar ben wel geinteresseerd in dei scriptje van jou. kan je misschien op de forums posten
thx

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 22:52

pistole

Frutter

ik denk dat je het alleen serverside (ik ga ervanuit dat je exchange2k gebruikt) kan dmv Alternate Recipient.
edit:

en dan gaat gelijk al je mail daarnaartoe

Ik vraag me af of het uberhaupt mogelijk is om serverside op basis van subject te auto-forwarden?

[ Voor 43% gewijzigd door pistole op 16-09-2003 12:18 ]

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Topicstarter
Het is gewoon een standaard mail regel. Geen VB Script. Ik voeg deze regel toe met de wizard regel.

Ik snap gewoon niet dat hij alleen maar (alleen lokaal) er achter zet?

Alternate Recipient werkt inderdaad niet voor mijn probleem, omdat hij dan alles doorstuurt en ik wil juist alleen mailtjes doorsturen die bepaalde woorden bevatten.

Het lukt me dus wel om dit op de client zelf te doen (Outlook) maar niet op de server