Ik heb sinds een maandje een nieuw Notebook. Laatst wilde ik mijn notebook via Svideo op mijn tv aansluiten. Helaas ging dit niet zoals ik het hoopte. Het beeld ging wel goed naar mijn tv, maar het was zwart-wit
Ik kreeg het met geen enkele mogelijkheid voor elkaar.
Na wat navraag te hebben gedaan bij een aantal vrienden een nieuwe driver geprobeerd te downloaden. Dit werkte niet, voor die Mobile drivers moet je op de site van je leverancier zijn. Mijn notebook is van Promedion en die hebben geen drivers op de site...
Specs:
Promedion D470W (widescreen)
Intel Pentium 3,06 MHz Hyper Threading
512 MB intern
ATi Radeon 9000 Mobile 64 MB (standaard drivers)
Windows XP Pro NL
Ik heb al erg veel ervaring met Nvidia vga kaartjes, ik kijk ongeveer elke week een film via mijn standaard desktop op mijn tv, gaat allemaal perfect.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
PS: Ik heb ook al geprobeerd om een driver te downloaden van een andere Notebook leverancier...dit werkte helaas niet (driver wilde niet installen).
PS2: Ik weet dat er op de search heel veel te vinden is over dit onderwerp, ik kon helaas geen topic of post vinden waarin mijn probleem behandeld wordt.
Na wat navraag te hebben gedaan bij een aantal vrienden een nieuwe driver geprobeerd te downloaden. Dit werkte niet, voor die Mobile drivers moet je op de site van je leverancier zijn. Mijn notebook is van Promedion en die hebben geen drivers op de site...
Specs:
Promedion D470W (widescreen)
Intel Pentium 3,06 MHz Hyper Threading
512 MB intern
ATi Radeon 9000 Mobile 64 MB (standaard drivers)
Windows XP Pro NL
Ik heb al erg veel ervaring met Nvidia vga kaartjes, ik kijk ongeveer elke week een film via mijn standaard desktop op mijn tv, gaat allemaal perfect.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
PS: Ik heb ook al geprobeerd om een driver te downloaden van een andere Notebook leverancier...dit werkte helaas niet (driver wilde niet installen).
PS2: Ik weet dat er op de search heel veel te vinden is over dit onderwerp, ik kon helaas geen topic of post vinden waarin mijn probleem behandeld wordt.
[ Voor 10% gewijzigd door Meastro1983 op 18-09-2003 12:01 ]