[Outlook XP] Verjaardagen in kalender krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb mijn adressenbestand vanuit Access geimporteerd in Outlook XP. Bij mijn contactpersonen staat ook de geboortedatum vermeld. Deze wordt correct herkend door Outlook XP.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze verjaardagen (die in mijn Contactpersonen van Outlook XP zitten) in mijn agenda van Outlook XP komen?

• Eranum
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 13:51

Eranum

geek!

Mmh, contactpersonen waarbij ik de geboortedatum invul komen bij mij automatisch in de agenda te staan. Nu kan het wel zijn dat bij een import van gegevens deze data niet wordt gesynchroniseerd met de agenda, en ze er niet in komen te staan.

Probeer dus even een nieuw contactpersoon aan te maken en kijk of dit wel goed gaat.

tää on taas niin tätä

• WimB
ThePartyBorg schreef op 16 September 2003 @ 18:02:
Mmh, contactpersonen waarbij ik de geboortedatum invul komen bij mij automatisch in de agenda te staan. Nu kan het wel zijn dat bij een import van gegevens deze data niet wordt gesynchroniseerd met de agenda, en ze er niet in komen te staan.

Probeer dus even een nieuw contactpersoon aan te maken en kijk of dit wel goed gaat.
Dan gaat het wel. Zou ik handmatig kunnen synchroniseren?

• Eranum
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 13:51

Eranum

geek!

Ik ben bang van wel. Ik hoop dat je niet al te veel contactpersonen hebt :)

tää on taas niin tätä

• WimB
ThePartyBorg schreef op 16 September 2003 @ 20:39:
Ik ben bang van wel. Ik hoop dat je niet al te veel contactpersonen hebt :)
Valt wel mee (95) maar ik vind dat toch al veel om al die datums opnieuw in te geven :)

• WimB
Niemand tips?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

ff tussendoor; hoe stellen jullie die verjaardag in? Pak je gewoon de datum van de dichtsbijzijnde verjaardag van die persoon, of scrollen jullie helemaal terug naar het geboortejaar zodat je ook de direct de leeftijd kan afleiden?

Wees consequent, maar niet altijd

• JokerLash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 09:42
Heb je niet de beschikking over een PDA?

Daarmee kan je wel makkelijk synchen, je laad eerst de contactpersonen over en daarna zou Outlook ze van zelf over moeten zetten met tussen haakjes de leeftijd van de persoon erbij.

Op men PDA zette hij niet direct de geboorte datums in de kalender erbij maar na een nieuwe synchronisatie werkte dit wel perfect!

• WimB
Nope, spijtig genoeg geen PDA bij de hand

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 19:31
Ik ga iets off topic maar gezien de strekking van de vraag en de expertise hier:Is er ook een manier om zoiets te doen voor speciale dagen? Dat hij dan dus gelijk aan geeft hoeveel jaar het geleden is zonder dat er een contactpersoon aan te pas komt? Ik heb wat trouwdagen en jubilea in mijn agenda staan. Zou handig zijn als daar gelijk bij stond hoeveel jaar het is. Tot nu toe lukt me dit enkel via contactpersonen maar om er nu contactpersonen van te maken...
Pagina: 1