Toon posts:

Cordless Speaker Set

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een aantal maanden van een toenmalige collega gehoord dat er plannen zijn voor een cordless speaker set voor de pc(ik geloof van creative). KLopt dit?

Thanks

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:43

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee dat is onzin. Dan zouden de speakers op batterijen moeten werken en een versterker ingebouwd moeten hebben of per stuk op het lichtnet aangesloten moeten worden. Totaal nutteloos dus.

Misschien voor rear speakers.. Maar dan nog geldt dat er stroom nodig is

[ Voor 18% gewijzigd door JvS op 16-09-2003 10:58 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06-2025
JvS schreef op 16 September 2003 @ 10:57:
Nee dat is onzin. Dan zouden de speakers op batterijen moeten werken en een versterker ingebouwd moeten hebben of per stuk op het lichtnet aangesloten moeten worden. Totaal nutteloos dus.

je zou een speaker bij een stopcontact kunnen zetten, en alleen het signaal draadloos...

iRacing Profiel

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Wij hebben thuis een Philips Matchline televisie met draadloze rearspeakers. Deze zijn wel met een snoertje aan het lichtnet verbonden, maar er loopt geen kabel van voor naar achteren.

Frontspeakers draadloos lijkt me redelijk nutteloos, of je nou een kabeltje van de versterker naar de speaker legt of een kabeltje van het lichtnet naar je speaker..

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even antwoorden razorfist,

Nutteloos? Absoluut niet. als je mijn kamer bekijkt en je zit recht voor de TV moet je 90 graden draaien om recht voor mijn pc te zitten.

Ik heb een 5.1 speaker set voor m'n pc. Dolby Surround games spelen dus. Als ik een dvd wil kijken via mijn tv of als ik een spel wil spelen via tv-out naar de tv wil ik dat graag ook dolby surround hebben.

in dat geval moet ik dus al mijn boxen kunnen verplaatsen(logisch)
Dus als al de boxen draadloos zijn is dat een fluitje van een cent.
Ook heb ik inderdaad op alle plekken waar de boxen komen te staan in geval van dolby-surround recht voor de tv, aansluitingen voor op het lichtnet...daar had ik al rekening mee gehouden.

Iemand anders misschien een oplossing?

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 11:35:
Ik zal even antwoorden razorfist,

Nutteloos? Absoluut niet. als je mijn kamer bekijkt en je zit recht voor de TV moet je 90 graden draaien om recht voor mijn pc te zitten.
Ok ik snap wat je bedoelt. Het zou inderdaad voordelen kunnen bieden.
De luidsprekers waar ik heb over heb worden echter samen gevoed door 1 trafo. Er loopt dus een kabeltje van rearleft naar rearright ;)

Sorry.. dat was ik vergeten er bij te vertellen.

[ Voor 36% gewijzigd door Blamm op 16-09-2003 19:26 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
JvS schreef op 16 September 2003 @ 10:57:

Het scheelt je wel een berg draden trekken door je kamer. Dat is toch wel iets meer dan geheel nutteloos.

Senile! Senile Oekaki

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:12
Altec lansing heeft een 4.1 speaker set die draadloos is (2 achterste speakers). Kennis van ons heeft hem thuis staan. Hij is ook THX certificeert. Kweet niet precies welke het is, maar er zit ook een dobly digital decoder op.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:43

JvS

Ik heb hem zelf ook

_bas_ schreef op 17 September 2003 @ 14:45:
[...]

Het scheelt je wel een berg draden trekken door je kamer. Dat is toch wel iets meer dan geheel nutteloos.
dat zeg ik toch, behalve bij rear speakers

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1