(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
OS in titel gezet volgens Windows Operated Systems - Policy
Volgende keer zelf even op letten aub
+ aanpassing
Volgende keer zelf even op letten aub
+ aanpassing
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
kijk in msconfig (start - run - msconfig) wat daar bij startup staat. grote kans dat hier dit bestand wordt geladen, dit gaat dan middels een executable welk je ook handmatig zou kunnen starten door te dubbelklikken op het bestand of een shortcut maken.
Als deze niet in msconfig staat heb je weer een grote kans dat deze als service wordt geladen. die kan je dan vinden in het configuratiescherm
Als deze niet in msconfig staat heb je weer een grote kans dat deze als service wordt geladen. die kan je dan vinden in het configuratiescherm
Via autoexec.nt en config.net heb ik dosx al uitgezet samen met een aantal andere drivers. daar staat die niet bij.
Bij MSconfig kan ik het zo snel niet vinden.. strakjes beter kijken.
zal volgende keer beter opletten bij de title
Bij MSconfig kan ik het zo snel niet vinden.. strakjes beter kijken.
edit:
Bij msconfig kan ik nix over kb16.com vinden.
Start volgens mij ook alleen maar als je een 16 bits applicatie in de cmd/command shell start. als je cmd of command start staat die niet in het geheugen, wel na het starten van een 16 bit applicatie
Bij msconfig kan ik nix over kb16.com vinden.
Start volgens mij ook alleen maar als je een 16 bits applicatie in de cmd/command shell start. als je cmd of command start staat die niet in het geheugen, wel na het starten van een 16 bit applicatie
zal volgende keer beter opletten bij de title
[ Voor 36% gewijzigd door spook op 16-09-2003 15:59 ]
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Ik heb inmiddels uitgevonden dat KB16.com pas gestart wordt als er een 16 bits applicatie gestart word in de dos shell ne niet bij het starten van de shell zelf.
Pagina: 1