Hiervoor heb je al een OW gekregen, dus dat hoef ik niet te doen.
En je kent mij helemaal niet dus ga lekker tegen je moeder zitten zeiken ofzo. En of jij met een lekker intelligent antwoord komt zeg.
Ik ken je niet persoonlijk, maar dat hoef ook niet. Van jouw postgedrag kunnen we al redelijk goede conclusies trekken.
Als je erop gewezen wordt dat je met een beetje zoeken hier op GOT of gewoon google, de faqs doorlezen, de links van de sites die in de faq staan volgen je al een enorm scala aan relevante informatie vind en DAN nog een vraag gaat stellen over een boek wat je met 1 zoekopdracht kan vinden, dan is er iets mis ja. En niet met mij.
Je kan me beter helpen dan hier een beetje te gaan zitten kloten.
Dat boek stond niet op de voorpagina en ook niet onder fotogids dus mag ik zelf weten of ik extra info vraag.
http://www.google.com/sea...en+praktische+handleidingEn misschien heb ik al wel gezocht en kon er toch niet uikomen wat nu goed of niet goed is, als het gaat over cursussen en boeken enzo.
Laat dit dan ook zien in je post.
Dus ik zou zeggen hou dit soort berichten lekker voor je want zonder ons had je niks te moderaten !
IDD, als elke user zich aan de regels houdt en zelf eerst huiswerk deed, dan ben ik werkloos.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp