Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Om te beginnen neem ik aan dat je gezocht hebt op polyester ipv poliëster? Anders vindt je ook niets
heb je wel gezocht op polyester dat is namelijk de goede spelling afaik
Nee, ik ben niet dyslectisch dus typefouten kan je me rustig aanrekenen.
haha.. daar had ik nog niet eens aan gedacht 
Gooi topic maar dicht
Gooi topic maar dicht
[ Voor 23% gewijzigd door Looki op 16-09-2003 09:36 ]
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
wat wil je gaan maken dan ?
ik heb net een voorkant van een oude kast met polyester bewerkt ( div. air intakes weggewerkt )
hier zit er al wel plamuur overhen en moet et nog geschuurd worden .

heb et al vaker gedaan ( doe aan motorracen en ben er wel eens afgevallen en dan moet je of nieuwe kuipwerk of de gaten dichten .
ik heb net een voorkant van een oude kast met polyester bewerkt ( div. air intakes weggewerkt )
hier zit er al wel plamuur overhen en moet et nog geschuurd worden .
heb et al vaker gedaan ( doe aan motorracen en ben er wel eens afgevallen en dan moet je of nieuwe kuipwerk of de gaten dichten .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ik heb een gat in m'n zeilboot
moet ff geplakt worden alleen ik dacht er niet aan poliëster eens anders te spellen..
En ben verder nog met een plexi mod bezig..
En ben verder nog met een plexi mod bezig..
FF beter zoeken
en zeilboten horen niet echt in CME.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()