Toon posts:

Hoe krijg ik de demo van Hitman aan de praat!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al twee keer de Demo van Hitman van het internet gedownload (verschillende siteŽs) maar als ik dan de demo opstart krijg ik de volgende melding:

Direct 3D: Unable to initialize Direct 3D

en ook open GL doet het niet.
Terwijl ik een Matrox G400 DH met 32 ramheb.
mijn overige systeemeisen zijn:

PII 400
128 mb Ram

Soms zie ik het halve menu maar dan loopt hij vast.

Herkent iemand misschien dit probleem en weet je het antwoord dan hoor ik het graag!!!!!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:32
Heb je DirectX 7 en de laatste drivers voor je videokaart geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb direct X 8.o en ik heb vrij nieuwe drivers.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Andere spellen die gebruik maken van van Direct 3d, lukken die wel?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik speel ook spellen als Quake III, UT, SoF die gebruiken toch ook gewoon Direct 3D.

En ik heb trouwens ook nog Turbo GL drivers en standaard G400 drivers.

GL drivers had ik namelijk nodig bij SoF en na de installatie van deze Turbo GL drivers deed geen een programma hier moeilijk over!

dus daar licht het denk ik niet aan!

Verwijderd

hehe , ik heb em al helemaal, alles werkt, heb demo al 1000 x gespeeld, full version is veeeeeeeeeeeeel vetter, niet autobom maar op gebouw snipen! a la LEON: the professional

• Albinoraptor
  • Laatst online: 23:17
Ik heb ook een kutfout bij hitman demo krijg alleen in het midden wat te zien van beginscherm rest is zwart?

• Foxz
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

Bij mij doet die demo het ook klote. Maaruh probeer 's op windowed mode (alleen dan startte ie bij mij op).

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Verwijderd

Bij mij wil ie nieteens draaien, als ik hem opstart dan is het echt een slideshow (dat menu al, het spel zelf kan ik nieteens spelen), misschien 0.2fps in het menu! Ik gebruik DX8, Detonator 7.17, Geforce2, TB800 en windows ME. Ik zie het probleem niet helemaal, alle andere spellen draaien soepel!

Verwijderd

Detonators 7.17 lijken me de oorzaak.
Probeer eens officiele drivers ipv beta's

Bij loopt t allemaal soepel op 1600x1200x32 in zowel D3d als OpenGL.

TB 900@1010, 384 Mb, Geforce DDR, Win 2k Pro

Verwijderd

Hitman is een kewl spel :)
Soms wel eens lastig, maar blijft boeien.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie soms een vaag beeld met een half sloom icoontje dat ronddraait, maar reageren doet de computer dan al niet meer!!

Verwijderd

Ik krijg de demo ook niet aan de praat, Tijdens de instalatie geeft hij een fout probleem op een txt bestandje en loopt vast....

:(

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:21

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Super spel dit loop nu in colombia rond enzo om die drugs dealer te wacken, man echt stijlvol net predator 1 :)
zo hadde ze dat spel wel mogen maken vindt ik, predator 1 dus :)
als die uberhaupt bestaat. sfeer vol spel hitman top game. :9~

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 23:17 schreef crasher het volgende:
Bij mij wil ie nieteens draaien, als ik hem opstart dan is het echt een slideshow (dat menu al, het spel zelf kan ik nieteens spelen), misschien 0.2fps in het menu! Ik gebruik DX8, Detonator 7.17, Geforce2, TB800 en windows ME. Ik zie het probleem niet helemaal, alle andere spellen draaien soepel!
Je moet 7.17 niet met WinME gebruiken. 7.17 is geoptimaliseerd voor directx 8 i.c.m. Win2k

Verwijderd

Ok, dan ga ik maar weer 6.4x installeren, thanx!
Pagina: 1