Toon posts:

CnCG 'Probleem'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey allemaal!

Ik heb een 'probleempje' tijdens het spelen van CnCG (Command & Conquer Generals). Ik draai het spel onder high-performance (res: 1024X786 det: High) Het spel draait goed maar nadat ik het spel afgesloten heb, begint het gekloot. Mijn bureaubladachtergrond is grijs, alles gaat mega traag. In het taken beheer staat een proces dat 97% van de snelheidsnoept. Maar die kun je niet afsluiten (SYSTEM; actieve processen ofzo).

Ik draai mijn niet legale versie van cncg op een legale xp home pc...
Win XP Home SP1 + Blaster Petsj
GF4 Ti4600 128MB
Philips 107T21
A7V333 Mobo
AMD XP1800+

Waar kan het aan liggen...

Grtz. Scribbly

Verwijderd

Topicstarter
Okaay: volgendes stap mijn dus niet legale versie van cncg werkt op de pc van mijn vriend wel. Zijn legale versie heeft echter het zelfde probleem bij mij. Ik heb alle petsjes geinstalleerd. Het is niet heel erg maar wel iritant. Start na het gamen WinaMP3 op dan kapt de peecee er ook mee

grtz. Scribbly

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
2 Replies verwijderd met het oog op de toekomst :)

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
ik denk dat het gewoon aan je pc ligt. want bij mij doet zowel de legale als illegale het perfect. Herinner je je unreal tournament nog? die had ook zo'n trekje.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02 13:52

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Je bedoeld waarschijnlijk "niet-actieve systeemprocessen"
Deze processen zijn altijd aanwezig en gebruiken ongebruikte CPU tijd.

Ik denkt dat wat Hyp3rman zegt wel eens waar zou kunnen zijn

Sometimes human's are...

Verwijderd

Topicstarter
Die bedoel ik idd mduijvendijk... wel vaag dat ie nadat ik ccng heb gespeeld ongeveer 98 procent blijft gebruiken. Start ik daarna dus winamp op dan ligt ie er uit. Echt raar. aan welk onderdeel zou het misschien nog wel eens kunnen liggen volgens jullie?

grtz. scribbly (metro)
Pagina: 1