Laatst is mijn systeem zomaar uitgevallen. Ik had hem net verplaatst en heb hem toen opengemaakt om de kabels te checken. Niets te zien, alleen de voeding maakte een raar geluid en er kwam een brandlucht uit. Voeding terug naar de leverancier, gerepareed en teruggekregen.
Als ik nu mijn pc wil aanzetten moet ik eerst ipv powerknop --> pc loopt, powerknop en resetknop in een willekeurige combinatie indrukken voordat hij opstart. Als hij opgestart is doet het geluid het niet en dat ligt niet aan de boxen. Ik kan ook geen softwarematig probleem ontdekken. Hoe groot is de kans dat mijn voeding de rest/ het mobo gesloopt heeft?
Als ik nu mijn pc wil aanzetten moet ik eerst ipv powerknop --> pc loopt, powerknop en resetknop in een willekeurige combinatie indrukken voordat hij opstart. Als hij opgestart is doet het geluid het niet en dat ligt niet aan de boxen. Ik kan ook geen softwarematig probleem ontdekken. Hoe groot is de kans dat mijn voeding de rest/ het mobo gesloopt heeft?
[ Voor 3% gewijzigd door Emboss op 16-09-2003 09:29 ]
All my life, I always wanted to be somebody. Now I see that I should have been more specific.