Toon posts:

Snel Systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik post dit in die-hard overclocking omdat ik op zoek ben naar een snel systeem dual en jullie de nodige ervaring hebben met goede snelle systemen etc.

is dual in opzichte van single sneller, ik weet dat het sneller is maar werkt windows xp ook goed, zelf heb ik goede ervaring met linux?

wat raden jullie voor dual systeempje aan, amd of intel?

en tevens wat voor moederbord, en welke proccessors?

ik draai nu met een amd 1800+ en een asus a7n8x, werkt wel leuk, maar wil maximale snelheid, prijs maakt niet zoveel uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 03:26 ]

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Zoeken op dual

Zoveel info als je zoekt

If you choose to criticise you choose your enemies

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Punt 1: dit hoort alsnog in PMG thuis.
Punt 2: kijk voor de grap eens naar het systeem van BalusC, als de prijs je niet uitmaakt ;)

🖥️ | 🚗

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:20

Zym0tiC

^_^

Ik post dit in die-hard overclocking omdat ik op zoek ben naar een snel systeem dual en jullie de nodige ervaring hebben met goede snelle systemen etc.
Een snel systeem hoeft niet overgeclocked te zijn.
MadMarky schreef op 16 september 2003 @ 03:28:
[...]
Punt 2: kijk voor de grap eens naar het systeem van BalusC, als de prijs je niet uitmaakt ;)
het is idd niet goedkoop maar dan heb je ook een monster :Y)
s dual in opzichte van single sneller, ik weet dat het sneller is maar werkt windows xp ook goed, zelf heb ik goede ervaring met linux?
Voor een dual systeem moet je een OS hebben die Dual proc's ondersteund zoals Windows NT 4 / 2000 / XP / Linux / *BSD
Over het verschil tussen AMD en Intel wat betreft dual cpu durf ik niets te zeggen. Ik weet wel dat ik in 1 van mijn workstations een dual celeron 466 heb zitten en dit werkt zo relaxed :9~
Geen last van haperingen of wat dan ook

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft to-taal niks met overclocking te maken :) Daarnaast kan een echte Tweaker heus wel zélf de gewenste systeemcomponenten bij elkaar uitzoeken :z

Check de Technische PMG FAQ en kijk dan onder:
- Welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen?
- SMP FAQ (voor info over zin en onzin van Dual)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.