In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Is je videokaart ook 128mb? Of heb je de 64mb versie? Ik heb zelf een 2000+ met Ti42000 (128 MB). Het draait echt super en gaat behoorlijk snel. Ik denk dat als je er dan een 2600+ in zet, zal ie helemaal hard gaat, vooral omdat je ook al lekker veel geheugen hebt. Ik zou alleen wel ff checken of de FBS ook overeenkomt met je nieuwe processor, zou zonde zijn al ie daardoor beperkt zou worden.
Hoop dat je er wat aan hebt!
Hoop dat je er wat aan hebt!
Verwijderd
Je kunt beter ff in de online result browser kijken van 3DMark.
En zoek eens op hardware-review sites en google naar Scalability GPU ofzo
En zoek eens op hardware-review sites en google naar Scalability GPU ofzo
Ik neem aan dat de TS voor een 2600+ op 266 FSB gaat, aangezien zijn mobo geen 333FSB ondersteunt, maar alleen de 266FSB (naar mijn weten dan)...
Mmm, hangt van de game af.
Sommige games zijn heel CPU dependant en zullen met een snellere cpu veel beter uit de klauwen kunnen. Andere games zullen niet veel voordeel ondervinden omdat die vooral op de performance van de kaart leunen ( heb ik al gezegd dat de ti4200 een heerlijke overclock kaart is )
De vraag a.u.b. of een XP 2600+ zin heeft hangt af van je moederbord, want ik ga ervan uit dat het dan een barton is en.....die heeft een FSB van 333Mhz en waarschijnlijk kan je moederbord dat niet leveren.
Sommige games zijn heel CPU dependant en zullen met een snellere cpu veel beter uit de klauwen kunnen. Andere games zullen niet veel voordeel ondervinden omdat die vooral op de performance van de kaart leunen ( heb ik al gezegd dat de ti4200 een heerlijke overclock kaart is )
De vraag a.u.b. of een XP 2600+ zin heeft hangt af van je moederbord, want ik ga ervan uit dat het dan een barton is en.....die heeft een FSB van 333Mhz en waarschijnlijk kan je moederbord dat niet leveren.
There is no place like ::1
Mijn mobo kan maar 266 aan en die cpu is/word ook 266
, niet de 333 versie. En mijn videokaart heeft 64 mb
Misschien ook een idee om gelijk je moederbord te upgraden aangezien het ook niet zo'n prestatiemonster is 
En de proc moet de fsb=266 variant zijn volgens ecs.com.tw
http://www.ecs.com.tw/products/pd_spec.asp?product_id=192
En de proc moet de fsb=266 variant zijn volgens ecs.com.tw
http://www.ecs.com.tw/products/pd_spec.asp?product_id=192
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Goed....een snellere processor zal zeker wel zin hebben. Maar het hangt per game af hoeveel zin, een ding zal je wel merken, alles..zoals het werken met windows en het laden van games gaat hoe dan ook sneller :-)bAdmuTs schreef op 16 September 2003 @ 00:22:
Mijn mobo kan maar 266 aan en die cpu is/word ook 266, niet de 333 versie. En mijn videokaart heeft 64 mb
Een aangezien de XP 2600+ niet mega duur is, zal het een leuke upgrade zijn :-)
There is no place like ::1
Hmm, thnx voor de snelle en goede reacties peepz. Soon maar een nieuwe proc kopen
Zulke upgradevragen horen in principe in "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" deel 6
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()