Ik heb bij de visual effects aangegeven dat ik NIET wil dat vensters "animeren" bij minimaliseren. Het stomme is dat na ongeveer 5 minuten (tijdens gewoon wat heen en weer klikken van vensters) spontaan de optie weer is aangevinkt en vensters dus weer vrolijk animeren bij het minimaliseren. De optie weer uitklikken helpt dus maar voor even.
Ook krijg ik steeds weer de melding wat ik met de zojuist ingelegde CD wil doen en elke keer zeg ik weer "Doe niks" en "Always perform selected action" De volgende keer vraagt XP vrolijk weer wat ik doen wil.
Ook is de volgorde waarop in een save-venster bestanden worden getoont zo nu en dan omgedraait... dus eerst alle files die beginnen met Z en daarna de mappen.
Programma's onthouden hun instellingen wel gewoon. Het elke keer weer vragen wat XP met de ingelegde CD moet doen is pas sins SP1.. misschien dat dat andere daar ook door komt?
Hebben meer mensen hier last van?
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec