• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:10
Ik vraag me af of ik de enige ben die een mp3 speler van deze bepaalde specs zoekt, maar ik denk het niet.

Je hebt nu mp3 spelers met aan de ene kant ;

De kleine mambox p505 met 256mb.

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/fotos/produkten/371_1.jpg

Aan de andere kant heb je de Ipod van 5gig tot 30gig.

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/2041/391/store.apple.com/Catalog/US/Images/specialproductimage.jpg

Wat ik dus zoek is een mooie middenweg, de de ipod is me te groot, te duur en heeft wel weer erg veel geheugen. Ik zoek dus iets van ongeveer rond de 1 of 2gig, en niet erg groot. Ik heb zelf deze mp3spelers nog niet gezien, kent iemand een paar die in ontwikkeling zijn, of zijn er al een paar.. ? :?

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:15

The Legend

*Plop*

Flash spelers van 1 tot 2 gig bestaan niet, dan moet je gaan werken met CF en spelers die dat ondersteunen zijn schaars geloof ik.. Je zult een keuze moeten maken, of klein en portable (dus echt portable als in, niet voelbaar in je zak ed) of meer opslagruimte en wat groter.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:07
Iriver komt heel binnenkort met een speler die aan jou wensen gaat voldoen... zal ff kijken of ik specs vinden kan

https://wren.co/join/Devian

• Devian
Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/newproduct-imsi/ifp500/ifp500-7.jpg
Category
Item
Specifications

Audio
No. of Channels
STEREO (L+R)

Frequency Range
20Hz - 20KHz

Headphone output
12mW(L) + 12mW(R) : (16 ¥Ø at Max. Volume
7mW(L) + 7mW(R) : (32 ¥Ø) at Max. Volume

S/N Ratio
90dB (MP3)

FM Tuner
Frequency Range
87.5MHz - 108MHz

Headphone output
12mW(L)+12mW(R) : (16 ¥Ø) at Max. Volume
7mW(L) + 7mW(R) : (32 ¥Ø) at Max. Volume

S/N Ratio 50dB

Antenna
Headphone/Earphone cord

File Support
File Type
MPEG 1/2/2.5 Layer 3, WMA, ASF

MP3 Encoding MPEG 1/2/2.5 Layer 3

Bit Rate
Supports 8Kbps - 320Kbps

Tag
ID3 V1 Tag, ID3 V2 2.0, ID3 V2 3.0, ID3 V2 4.0

Power Supply
Battery
Li-ion
(Built-in rechargeable via USB from computer system)

General
Dimension Approx. 64 x 51x 19.1 mm

Weight Approx. 60g(incl. battery)

Languages 39 languages

Operational temperature
-5 ¡Æ C ~ 40 ¡Æ C

Memory
Built-in 256MB/ 512MB/ 1GB

Voice Recording
Approx.288:00 hrs(8kbps, 1GB) at Max.

Approx.144:00 hrs(8kbps, 512MB) at Max.

Approx. 77:00 hrs(8kbps, 256 MB) at Max.

Playback hours Approx. 28 hrs at Max.
(based on 128 Kbps MP3, Vol 20, Normal EQ)

USB
USB 1.1

Transfer Rate(PC-iFP 500)
Approx. 6.4 Mbps

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-12 12:32
Ziet er goed uit maar het enige dat mij weerhoud om deze speler
te gaan kopen is |:( usb 1.1 |:(
Ik dacht dat usb 2.0 nu wel standaard mag worden ..

• ReseTTim
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.net/temp/ipods/DSCF0055.JPG
ideaal is 2 iPods..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-11 14:20

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Antwoord is simpel: Cornice SE-based spelers.

Dit zijn spelers met een geheugen van 1.5 GB, ze zijn kleiner dan een HDD-based player, meestal iets groter/dikker dan een flashplayer (scheelt maar heel weinig) en zitten ook qua gewicht precies tussen eerdergenoemde HDD- en flashplayers in.

De Rio Audio Nitrus is op dit moment de beste speler, heeft USB 2.0 en kost zo'n 300 Euro. Helaas heb ik hem nog niet in de EU gesignaleerd, maar hij is iig zeker in de USA al uit.

De RCA RD2760 (heet hier PDP-2610) is ook al uit in de US, zal hier weldra verschijnen (bijv. bij de Mediamarkt).

Er komt nog veel meer keuze: de Creative MuVo2 zal over niet al te lange tijd beschikbaar komen, een tijdje later gevolgd door de Mpio HD-200, Mpman H150 (ondersteunt Ogg Vorbis!), de iRiver iGP-100, de Rio Audio Executive en de Philips HDD060. Alle spelers behalve de laatstgenoemde zijn USB 2.0 en hebben een capaciteit van 1.5 GB. Prijs ligt meestal tussen de 250 en de 450 Euro.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• Devian
jos707 schreef op 15 September 2003 @ 22:36:
[...]

Ziet er goed uit maar het enige dat mij weerhoud om deze speler
te gaan kopen is |:( usb 1.1 |:(
Ik dacht dat usb 2.0 nu wel standaard mag worden ..
ja dat gaat een half uurtje duren denk ik....

• SCIxX
Even de plaatjes erbij

Rio Audio Nitrus
Afbeeldingslocatie: http://prisguide.amobil.no/images/Rio_Audio/Rio_Nitrus/0.jpg

RCA RD2760
Afbeeldingslocatie: http://www.everythingusb.com/hardware/resize.php?size=200&filename=../images/list/rcard2760.jpg

MuVo2
Afbeeldingslocatie: http://i.i.com.com/cnwk.1d/sc/30522642-2-300-overview-1.gif

Die Rio Audio Nitrus ziet er wel wat lomp uit imo, de muvo2 ziet er mooi uit, allemaal
ongeveer het formaat (iets kleine misschien) van een minidisc schat ik.
Het is dus te verwachten dat binnenkort deze soorten mp3 spelers ook in Europa uit gaan komen .. ?

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:15

The Legend

*Plop*

Das de iFP-599T met 1GB idd.. beetje achterlijk dat ze met USB1.1 werken btw :X Dat gaat dan lekker lang duren om je 1GB vol te krijgen :/

Ik ben toch malle pietje niet!

• the_Omniscient

the_Omniscient

SCIxX schreef op 15 September 2003 @ 22:57:
Even de plaatjes erbij

Rio Audio Nitrus
[afbeelding]
Dit ding ziet er lomp uit maar dat valt reuze mee! Check bijv. deze pic:

Afbeeldingslocatie: http://www.austinv.com/newfiles/nitrus/27_small.jpg

iPod, Nitrus en een van de kleinste flashplayers around - de panasonic SV-50 (oid)

Geluidskwaliteit en bedieningsgemak schijnt heel erg in orde te zijn bij de Nitrus. Over niet al te lange tijd komt de meer stylish (alumnium/chromed) Eigen Executive uit van hetzelfde merk.

Complete gallery.

Meer reviews, artikelen e.d. vind je op de site in mn signature.
RCA RD2760
[afbeelding]
Gallery

beetje dikkige player, wel heel gebruiksvriendelijk en ziet er best mooi uit. Geluidskwaliteit houdt niet super over.
MuVo2
[afbeelding]
Jammer van het sullig kleine schermpje. verder een aardige speler voor de adviesprijs (die lager ligt dan die van de Nitrus).

Gallery
Die Rio Audio Nitrus ziet er wel wat lomp uit imo, de muvo2 ziet er mooi uit, allemaal
ongeveer het formaat (iets kleine misschien) van een minidisc schat ik.
Het is dus te verwachten dat binnenkort deze soorten mp3 spelers ook in Europa uit gaan komen .. ?
Jep, ze komen allemaal in Europa uit. Enkel van de Mpman h150 weet ik het niet helemaal zeker.

• SCIxX
MuVo2
Verder is er een nieuwe soort mp3-speler aan het assortiment toegevoegd: de MuVo 2. Er komen twee uitvoeringen van deze speler, de ene versie heeft 512MB flashgeheugen aan boord en de ander is gebaseerd op een - helaas niet verwisselbare - 1,5GB MicroDrive. Opvallend feit is dat de adviesprijs van de spelers exact hetzelfde is: 289 euro. De 1,5GB-versie doet namelijk minder lang met zijn accu (10 uur in plaats van 16 uur) en is minder goed bestand tegen schokken. De flashversie wordt dan ook vooral gericht op sporters, en als extraatje voorzien van een armband en beschermhoes. De MuVo 2 kan zowel MP3- als WMA-bestanden afspelen en moet begin oktober leverbaar zijn.
MuVo 2 binnenkort verkrijgbaar @ P.A. Systems (reserveer nu reeds jouw exemplaar op onze site) :

Creative MuVo2 512 MB : 255.37 €
Creative MuVo2 1.5 GB : 255.37 €

Jammer dat de ze de 1.5 gig dan niet gewoon wat duurder maken en zorgen dat die wel net zo goed is als de 512mb versie. Ik vind de prijs ook redelijk hoog, aangezien ze Ipod 10gb 300euro kost geloof ik.

• the_Omniscient

the_Omniscient

SCIxX schreef op 15 september 2003 @ 23:08:
[...]

Creative MuVo2 512 MB : 255.37 €
Creative MuVo2 1.5 GB : 255.37 €
Dit lijkt vreemd, maar houdt in gedachte dat het hier gaat om een flashbased model (512 MB, duur flashgeheugen) *en* een 1.5 GB Cornice SE player (1.5 GB cheap ass mini-hdd'tje a $100). In de US ligt de prijs van de flashversie zelfs wat hoger dan die van de 1.5 GB-versie. Niet voor niets wordt de 512 MB-versie dan ook aangeboden als zijnde een "sport-model". Flashmem blijft ongevoelig voor schokken e.d. en dat kun je nog niet garanderen bij een Cornice SE-modelleke.
Jammer dat de ze de 1.5 gig dan niet gewoon wat duurder maken en zorgen dat die wel net zo goed is als de 512mb versie. Ik vind de prijs ook redelijk hoog, aangezien ze Ipod 10gb 300euro kost geloof ik.
Nieuwe iPod 10 GB kost 349 Euro. Deze spelers zijn weliswaar behoorlijk duur kijkende naar capaciteit/prijsverhouding, maar dat komt omdat het gat tussen de 256/512 MB flashplayers en de 5 GB iPod tot op heden nog vrij onoverbrugbaar was. Daar komt dus verandering in, met leuke spelers en dito prijsdalingen tot gevolg. Bovendien ligt de prijs nu al precies tussen een duurdere flashplayer en een goedkopere HDD-based player in: en dat is dus markttechnisch een vrij logisch verschijnsel.

• SCIxX
Deze is dan wel weer erg cool.

€ 447,-

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/fotos/produkten/346_1.jpg

512mb (niet erg groot) maar zo klein van formaat en maar 35gram. Jammer dat er zo'n duur prijskaartje aanhangt bij zo'n kleine speler met aardig wat geheugen.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Damn! 447,- voor 512MB?!
Man, daan kan je een 20GB iPod voor kopen! :P

kleurbleur.nl

• SCIxX
Jah maar deze is heerlijk klein en licht, ipod is echt groot. :(

• Devian
SCIxX schreef op 15 September 2003 @ 23:49:
Jah maar deze is heerlijk klein en licht, ipod is echt groot. :(
en vergeet niet dat de geluidskwalitiet van een iriver vele malen beter is dan menig ander mp3 speler :p

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:20
Devian schreef op 15 September 2003 @ 23:49:
[...]

en vergeet niet dat de geluidskwalitiet van een iriver vele malen beter is dan menig ander mp3 speler :p
ik ben zelf van een iriver ifp 180t naar een 10gb ipod v3 gegaan en ik mer vrijwel geen verschil hoor

verder was die 128 mb in het begin wel genoeg en is het overzetten niezo erg, maar na een tijdje gaat je dat toch irriteren, en ik kon die livesets inmiddels wel dromen iedere ochtend in de trein ;)

kheb nu meer muziek als voorheen, en heb zoveel te luisteren nog, das gewoon ideaal :)

bovendien kicked de ipod qua looks gewoon alle mp3 spelers, want die ihp100 heeft mooie features, maar het design...de ifp 3xx serie vind ik al een stuk minder dan de 1xx serie en de 5xx serie vind ik helemaal nix

en een ipod is duur, tjah ik heb 10gb voor 250 euro(oude speler verkocht)
das 25 euro per gb(iets meer omdat hdds nooit zoveel zijn als ze beweren natuurlijk)
voor die iriver had ik toendertijd 200 euro betaald, 128mb. 8*200=1600 euro per gigabyte 8)7

tuurlijk kan je dat zo niet vergelijken maar je moet het wel in perspectief zien natuurlijk, de ipod is een grotere investering maar je krijgt er ook meer voor

• Devian
vind de ipods ronduit lelijke vierkante dingen :) .. maar das allemaal puur smaak... verde ris het bewezen dat iriver een naam hoog te houden heeft qua geluidskwaliteit

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
the_Omniscient schreef op 15 September 2003 @ 22:43:
*knip* ;)

Er komt nog veel meer keuze: de Creative MuVo2 zal over niet al te lange tijd beschikbaar komen, een tijdje later gevolgd door de Mpio HD-200, Mpman H150 (ondersteunt Ogg Vorbis!), de iRiver iGP-100, de Rio Audio Executive en de Philips HDD060. Alle spelers behalve de laatstgenoemde zijn USB 2.0 en hebben een capaciteit van 1.5 GB. Prijs ligt meestal tussen de 250 en de 450 Euro.
Wat is dat Ogg Vorbis eigenlijk voor een formaat en waar kan software cq info er over vinden? Ik hoor er nl. steeds meer over...

Verder gebruik ik mn Pocket PC als MP3-speler (ken mn ouwe met 64MB intern en 64MB CompactFlash wel verkope of zow :P). Kan dus ook wat gaan tekstverwerken en lichtelijk gamen o.a. Werkt met Secure Digital Card en de grootsten zijn momenteel 512MB geloof ik. Maar mn Pocket PC kan volges mij iig 1GB aan.
Owjah, mn Pocket PC is een HP iPAQ h1915

• the_Omniscient

the_Omniscient

JeroenM_tbs schreef op 16 September 2003 @ 00:29:
[...]

Wat is dat Ogg Vorbis eigenlijk voor een formaat en waar kan software cq info er over vinden? Ik hoor er nl. steeds meer over...
meer info op Xiph.org.

Het is al vaak uitgelegd: met Ogg comprimeer je een muziekbestand op een wijze die resulteert in 1 van de twee volgende mogelijkheden:

1) Zelfde filegrootte in kb's als een bepaalde mp3, maar @ een hogere bitrate
2) Zelfde bitrate als een bepaalde mp3, maar een kleinere filegrootte in kb's.

Win-win situatie: zij die meer bestanden op hun schijf kwijt willen zijn tevreden, en hetzelfde geldt voor degenen die hogere bitrates (veelal geassocieerd met "geluidskwaliteit") wensen.

Edit: en winamp weet er sowieso al raad mee. Het is dus een kwestie van implementatie in non-PC hardware - lees: "MP3"-spelers, of beter: digitale audio spelers - hetgeen nog vrij tricky is (tis een vrij zware codec voor de wat kleinere spelertjes) maar tegenwoordig lukt het steeds aardiger. De Rio Audio Karma, de Digital Innovations Neuros en de genoemde mpman ondersteunen het formaat; ook komen samsung en mpman met een ogg-supporting cd-player.

[ Voor 24% gewijzigd door the_Omniscient op 16-09-2003 01:00 ]

• Joen
Idd, zeer goed bedacht van de ontwerpers er van ;)
En waar is het het beste mee af te spelen?

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 08:46

ikbenwouter

! w t R

Winamp
Maar zwaar off-topic dit :)

........................................................................................................................................................

Verwijderd

JeroenM_tbs schreef op 16 september 2003 @ 00:29:
[...]Wat is dat Ogg Vorbis eigenlijk voor een formaat en waar kan software cq info er over vinden? Ik hoor er nl. steeds meer over...

Verder gebruik ik mn Pocket PC als MP3-speler (ken mn ouwe met 64MB intern en 64MB CompactFlash wel verkope of zow :P). Kan dus ook wat gaan tekstverwerken en lichtelijk gamen o.a. Werkt met Secure Digital Card en de grootsten zijn momenteel 512MB geloof ik. Maar mn Pocket PC kan volges mij iig 1GB aan.
Owjah, mn Pocket PC is een HP iPAQ h1915
Ik vind Ogg Vorbis maar nix. Je hebt er een apparte software voor nodig (kost geld, of gratis is klote). Daarnaast is de kwaliteit slechter dan MP3's. Voornamelijk het hoge gebied wordt weggespoeld met ogg vorbis. De bassen blijven wel harder dan bij mp3, maar ze vervormen erg. Dus ik blijf lekker bij mp3.

Ik heb overigens ook de 1915 als mp3speler. Als je pocketmusic (freeware) download kan je al je knoppen programmeren. Dus de record button als hold, contacts als play, etc ^_^. alleen de meegeleverde foto's van de 1915 zuigen zwaar, dus ik heb een 2,5 -> 3,5 jackplugadapter nodig.

Je kan de 1915 ook gebruiken als jukebox (overlast in de trein). Agenda, notitieblok, routeplanner etc ;-)

Verwijderd

de iRiver IHP, maar dan kleiner en met meer opslag. Dat zou ideaal zijn :P

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 10:17

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik zat ook aan de MuVo-2 te denken alleen zal deze nog lang niet leverbaar zijn in Europa.

Toen kwam ik deze tegen;
Afbeeldingslocatie: http://www.freecom.nl/objects/00002011.jpg

Meer info hier; Freecom

4 uur MP3 of 8uur WMA

offtopic:
Zijn MP3 files kleiner (of groter) dan WMA files?

[ Voor 3% gewijzigd door i2Paq op 16-09-2003 13:40 ]

Verwijderd

Mp3 files zijn groter dan wma, maar de kwaliteit van wma is weer iets minder dan als mp3

• u_nix_we_all
  • Niet online
Ik begrijp niet dat er niet meer flash players zijn waar een cf slot in zit,
dan kun je zelf bepalen wat je wilt, flash (duur per MB) of een microdrive,
en kun je elke keer blijven upgraden als er grotere (goedkopere) flash kaarten
te koop zijn. Ze zouden eens naar de digitale camera's moeten kijken.
Verwijderd schreef op 16 september 2003 @ 10:03:
[...]

Ik vind Ogg Vorbis maar nix. Je hebt er een apparte software voor nodig (kost geld, of gratis is klote). Daarnaast is de kwaliteit slechter dan MP3's. Voornamelijk het hoge gebied wordt weggespoeld met ogg vorbis. De bassen blijven wel harder dan bij mp3, maar ze vervormen erg. Dus ik blijf lekker bij mp3.
Mijn ervaring qua kwaliteit is andersom. heb je wel vergelijkbare bitrates vergeleken? (op het gevaar af een "holy war" te ontketenen.)

Maar belangrijker: Ogg is per definitie een gratis (open) formaat.
Dit in tegenstelling tot mp3. Een deel van de prijs die je voor windows betaalt
gaat naar de leveranciers van de commerciele codec's (Fraunhofer)
Als de Ogg codec je niet bevalt , staat het je vrij zelf een andere te schrijven , alle specs van het formaat zijn vrij verkrijgbaar.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Verwijderd

u_nix_we_all schreef op 16 September 2003 @ 14:17:Mijn ervaring qua kwaliteit is andersom. heb je wel vergelijkbare bitrates vergeleken? (op het gevaar af een "holy war" te ontketenen.)

Maar belangrijker: Ogg is per definitie een gratis (open) formaat.
Dit in tegenstelling tot mp3. Een deel van de prijs die je voor windows betaalt
gaat naar de leveranciers van de commerciele codec's (Fraunhofer)
Als de Ogg codec je niet bevalt , staat het je vrij zelf een andere te schrijven , alle specs van het formaat zijn vrij verkrijgbaar.
Ik denk dat het wel een kwestie van smaak is of je MP3 of Ogg mooier vind. Ik heb ogg nog niet echt een kans gegeven, niet echt veel tijd voor gehad ;-). Ik ga het zeker nog een keer doen, want persoonlijk vind ik een diepe bassen mooi. De verschillen worden beter hoorbaar op hifi. Vanaf mijn pc naar mijn versterker hoor ik het verschil tussen wav/mp3/ogg maar nauwelijks, maar als ik het op een CDtje brand (8Mb plext0r) voor mijn CDspeler zijn de verschillen heel duidelijk. Ik vraag me ook af of het geluid uit een mp3speler zo goed is dat je wav van mp3 kan onderscheiden. Het is ook niet echt nodig, want op die fiets heb je toch veel storing van wind&verkeer.

Als je bedenkt dat er bij mp3 al tot 10% bezuinigd wordt is dat verschil enorm. Maar veel verdere compressie kan niet zonder hoorbaar geluidsverlies gaan, ook al zijn er betere codecs. Mijn voorkeur ligt nogsteeds bij .wav :D

Nog over de ideale mp3speler: eentje zonder draaiende onderdelen, tenzij je gek bent op de trein en de bus. ;-)

• Joen
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 10:03:
[...]
*knip*

Ik heb overigens ook de 1915 als mp3speler. Als je pocketmusic (freeware) download kan je al je knoppen programmeren. Dus de record button als hold, contacts als play, etc ^_^.
Met Windows Media Player 8 kun je je buttons ook programmeren (ik gebruik bijvoorbeeld up/down voor volume, left/right voor previous/next, button 1 voor stop en button 4 (Today-button) voor scherm uitschakelen). Ben ik tevreden zat mee :)
Edit: En de action button (in t midden van dat "joystickje") voor play/pause. ;)
alleen de meegeleverde foto's van de 1915 zuigen zwaar, dus ik heb een 2,5 -> 3,5 jackplugadapter nodig.
Foto's? Je bedoeld misschien de jackplug van de meegeleverde oordopjes? Idd, allemaal wat behelpen, maar k vind et wel prima.
Je kan de 1915 ook gebruiken als jukebox (overlast in de trein). Agenda, notitieblok, routeplanner etc ;-)
Idd, wel geinig.

[ Voor 6% gewijzigd door Joen op 16-09-2003 14:33 . Reden: FF er bij gezet welk knopje ik nog meer gebruik. ]

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 10:17

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 14:13:
Mp3 files zijn groter dan wma, maar de kwaliteit van wma is weer iets minder dan als mp3
Dacht dat niet niet meer gold voor de MediaPlayer 9 standaard?

En al helemaal niet als je de WMA Encoder Decoder van MediaTwins gebruikte.

[ Voor 14% gewijzigd door i2Paq op 16-09-2003 14:40 ]

Verwijderd

Ik heb sinds 2 dagen een iRiver IGP-100 en ik moet zeg dat ik behoorlijk onder de indruk ben. Geluidskwaliteit is echt heel erg goed, zeker vergeleken met mijn Ibead-150, niet te vergelijken! 1,5 gig. vind ik ook een mooi formaat, toch zeker 20 volledige cd's bij bitrate van 128, precies genoeg vind ik. Hij is alleen lelijk als de nacht maar wel weer vederlicht. Aanrader!

Bassosa

PS. In Amerika gekocht voor $240

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 08:46

ikbenwouter

! w t R

Ik heb een Diva gekocht met 32MB intern en een CF van 512MB extern. Tweedehands voor 125 euro. Lelijk ding met krasjes maar dat boeit me weinig, hij doet het prima en ben erg tevreden.

Nu wachten tot de 2GB CF schijfjes te betalen zijn :9

........................................................................................................................................................

Verwijderd

Hallo, ik kan aan een IGP 100 geraken voor 250 euro ipv 300 euro, doen? Hoe zijn de reacties van de owners?
Pagina: 1