Wanneer MSI MegaPC voor AMD met nForce2 chipset?

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024
Hoi

Ik wil binnenkort een Barebone kopen. Heb al een AMD Barton 2500+ CPU.
De MSI MegaPC vind ik erg cool. Veel mooier dan de Shuttle :)
Alleen jammer dat op dit moment alleen de Intel P4 versie te koop is.
Weet iemand wanneer de AMD versie van de MegaPC te koop is? Is deze (qua uiterlijk) gelijk aan de P4 versie? Heb wel een een groene MegaPC gezien, alleen vind ik die niet zo mooi :)

Iemand die misschien al meer weet over de AMD versie?

[ Voor 4% gewijzigd door ken op 15-09-2003 23:14 ]

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Komt die er dan?

En waarom is P4 niet goed dan? Gewoon een celeron indrukken, en het werkt ook, en is goedkoop (relatief dan, want zo'n mega-pc is vrij duur)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:20
Begin oktober:

- Mega 180 met nForce 18G chipset voor AMD FSB333
- Mega ??? met KM400 chipset voor AMD FSB333 (tenzij KM400a, maar die is nog niet uit)

Maandje later:

- Mega ??? met 865G chipset voor Intel FSB800

edit
Heb ook al ooit op Akiba van de Mega PC 180 een plaatje gezien, totaal ander ontwerp. Was in kleur wit en andere in zwart. Kan plaatjes nu niet zo snel vinden. Langzaam ook niet want zoeken in Japans = moeilijk!

[ Voor 34% gewijzigd door The Source op 16-09-2003 00:12 ]

• ken
Ik heb die gezien. Vind die allebij erg lelijk :). Zag ook een Groene versie (Via chipset)

• -=bas=-
  • Laatst online: 22-04-2025
En waarom is P4 niet goed dan? Gewoon een celeron indrukken, en het werkt ook, en is goedkoop (relatief dan, want zo'n mega-pc is vrij duur)
De prijs/kwaliteit-verhouding van een P4/Celeron is veel slechter dan een Athlon.

Verder heeft de nForce2 chipset veel betere prestaties en features dan de Intel/VIA oplossingen. Maar de nForce2 chipset is er alleen voor Athlons (althans, voor P4/Celeron CPUtjes heb ik ze nog niet gezien).

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

idd, onboard sound klinkt meestal crappy terwijl onboard sound van nForce2 (wel soundstorm hè!) super is! dat scheelt toch weer een PCI slot :D meer ruimte voor TV Tuner kaartje...

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

En als het goed is heeft de AMD versie wel standaard TV out en dat heeft de P4 niet.

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

• The Source
AMD nForce2 versie heeft Dual VGA, s-VHS out (tv out) en MCP-T (dus dolby digital 5.1 sound). Ik zal proberen deze week nog wat foto's te plaatsen van deze Mega PC. Imho zijn er heel wat verbeteringen tov de vorige Mega PC versie.

Verwijderd

Hier zijn een paar links met info over de AMD-versie, de Mega PC 400...
Maar helaas geen releasedata.

http://www.amdboard.com/msi_mega_400.html
http://www.3dcool.com/?module=product&sku=MEGA400

<nog een linkje>
heb nog wat gegoogled en vond op een Franstalige pagina een knappe versie:
http://www.pcinpact.com/actu/news/10613.htm
</nog een linkje>

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 01:39 ]

• The Source
MSI Mega PC 180 (nForce2 + MCP-T)
Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/images/news_img/megapc003(black).jpg

[ Voor 21% gewijzigd door The Source op 18-09-2003 19:44 ]

• ken
Ziet er niet verkeerd uit. Zie zoveel verschillende MegaPC met nForce2 chipset. Komen er gewoon zoveel verschillende soorten uit?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

The Source schreef op 18 September 2003 @ 19:43:
[afbeelding]
wauw die ziet er erg mooi uit, deze ga ik dus ook echt wel halen zodra die op de markt is.
Maarja mogen ze wel opschieten met uitbrengen :P

39

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:57
The Source schreef op 18 September 2003 @ 19:43:
[afbeelding]
Dat ziet er zeker mooi uit :9~

• ken
Duurt idd wel erg lang :Z Denk ook dat ik op deze wacht. Moeten ze wel opschieten, anders gewoon de Intel versie

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-01 12:45

Mentalist

[avdD]

Een barebone is imho toch meer dan alleen een mobo :).

PMG > OH

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• The Source
http://msi.vtion.com/mega/megapc.htm

Online Computex demo... daar zijn 3 nieuwe MegaPC's te zien.

• Brede P
  • Laatst online: 08-01 14:43
Computex, is mijn baas heen...
Zal wel niet al te lang meer duren, zullen wij de MSI AMD Mega PC ook wel verkopen bij Computerland...

Verwijderd

Leuk een AMD versie binnekort mijn oude CPU, geheugen, videokaart er in ik zoek de mijne toch te upgraden, en we hebben hier toevallig nog een 20 gb schijf liggen dat komt allemaal wel goed uit,

dan heb ik ineens ook een goedkope oplossing :) :*) ;)

wat zal hij ongeveer gaan kosten volgens jullie, ik denk dat hij iets goedkoper zal zijn dan de intel versie, dit is met moederborden ect ook het geval dus...

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 13:42 ]

• ken
Die 865 versie is erg vet (vooral LCD scherm)
Hopelijk komt deze dan ook snel uit :) Had alleen ergens gelezen dat deze versie ongeveer een maand na de AMD versie pas uikomt. Iemand die dit kan bevastigen?
The Source: misschien dat jij dit weet?

• The Source
In vond op TBreak de volgende plaatjes van de Computex:

Mega 865G
Afbeeldingslocatie: http://www.tbreak.com/reviews/imageview.php?image=4509

• ken
Die vind ik echt wel vet. mooie kleuren :) Zal ook wel een stukje duurder zijn dan de AMD versie

[ Voor 40% gewijzigd door ken op 22-09-2003 23:37 ]

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is er al wat meer bekend over leverdatums? de Mega 865G en de MSI Mega PC 180 zijn toch wel erg mooi :)

[ Voor 8% gewijzigd door Fietsbel op 26-09-2003 19:16 ]

39

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:X een kleine subtiele kick, al iemand met wat meer informatie?

39

Verwijderd

http://www.msi.com.tw/html/whatsnew/20030929.htm

What's new press release van 29 sept. Maar helaas nog geen mega pc's met nforce chipset te zien.

Verwijderd

harrr!! must have MSI mega pc 180!! Er stond op die site dat het een leuk kerst cadeau zou kunnnen zijn, dus hoop ik dat hij er met kerst is. En ik heb echt wel 300 euro over voor zo'n mooi bakkie! Zou hij mischien met hcc dagen ergens staan? ik hoop het want dan neem ik hem meteen mee!!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik had toch eigenlijk wel verwacht dat MSI vrij rap de andere Barebones op de markt zou zetten :? er is toch veel vraag naar als ik het zo eens peil op het internet.

39

• Brede P
  • Laatst online: 08-01 14:43
Shuttle heeft de NForce2 Ultra barebones al gedurende langere tijd op de markt.
* Brede P was het wachten op de iets uitgebreidere MSI zat, en heeft dus nu een Shuttle staan.

Verwijderd

ik zocht laatst met google naar mega pc 180 en kwam op een oud artikel van tweakers, van maart was dat... en daarin stond dat hij net uit was...:s WAAROM KAN IK HEM 8 MAANDEN DAN NOG NERGENS VINDEN!! nouja... moest er ff uit... :'(

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 11:55:
ik zocht laatst met google naar mega pc 180 en kwam op een oud artikel van tweakers, van maart was dat... en daarin stond dat hij net uit was...:s WAAROM KAN IK HEM 8 MAANDEN DAN NOG NERGENS VINDEN!! nouja... moest er ff uit... :'(
Das onzin, ik heb contact gehad met de importeur, en die zei dat hij medio november in nederland verkrijgbaar zou zijn, maar ik begin me ernstig zorgen te maken, aangezien het nu al 13 november is, en er nog nergens met een woord over gerept word....

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-01 09:42

xdc

jammer dat die dingen idd nog steeds niet leverbaar zijn :(

maar komt ook wel weer goed uit ! geef ik minder geld uit! ;)

slimmehotspot.nl

Verwijderd

Is er al iets meer bekend? :)

• Bec80
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-01-2025

Verwijderd

Die link naar de pricewatch betref de 651 versie met pentium 4. Die is al lang uit, en is niet wat ik wil hebben :P

Ik zit te wachten op de 180 versie ;)

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:50

Blaz0r

:)

KICK

Is er nog steeds nix bekend waneer de amd versie van de MEGApc in Nederland verkrijgbaar is? Ik zelf heb nog niks kunnen vinden iig.

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Volgens nieuws: MSI komt met AMD-versie van MegaPC barebone komt hij nu medio januari 2004

Maar ik geloof er niet meer in, vertraging van bijna 6 maanden!!!

http://www.digitimes.com/...003/12/05&pages=A6&seq=27
Micro-Star International (MSI) will begin selling the Mega 180, a mini-barebone system supporting the Advanced Micro Devices (AMD) Athlon XP processor, in January.

[ Voor 47% gewijzigd door zion op 29-12-2003 10:40 ]

systeem

• The Source
MEGA PC 180 http://www.msi.com.tw/htm...ews/2004_0106_mega180.htm

Eindelijk, hij is binnen een week of 2 leverbaar in Nederland, ik heb er al met een pers sample gespeeld en hij is ENORM verbetert tov de Mega 651. Vooral de multicolor display is erg gaaf en ook de MCP-T zorgt voor enorm gaaf geluid. Daarnaast voelt het model veel degelijker en erg solide aan.

Er komen 2 versies:

- standaard versie: zonder 6in1 cardreader
- luxe versie: met 6in1 cardreader en 11mbit WLAN kaart

De blauwe gloed die op het plaatje op de zijvlakken te zien is aan de voorkant valt erg mee, dat ligt aan de belichting, de kleur is meer als linksboven in de hoek rondom de powerknop.

Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/images/news_img/mega180.jpg

• crashdummy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-04-2024
Wow een regelrechte wannahave. :9~

Het ding heeft alleen zo lang op zich laten wachten dat de volgende generatie chipsets al ondersteund hadden kunnen worden in de MegaPC. MSI laat wel een steekje vallen hier, toch?
Ik gok dat er nu een, op zich ook interessant, topic volgt: 'Waar blijft de MegaPC met nForce3 chipset?'

Eigenlijk zou zo'n frontje inclusief tuner en slot-in cd-rom los te koop moeten zijn voor een willekeurige midi-kast (1 bay). Het moet wellicht een eigen netspanningskabel hebben omdat anders de immer zoemende voeding aan moet, of een meegeleverde speciale voeding met een 250V out ín de kast.

Eigenlijk gewoon een autoradio met cdspeler in je PC dus, maar dan een tikkie kleiner. Iemand een idee of dat al bestaat? Of heeft de Mega-PC display meer functies?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ben benieuwd wat de prijs zal zijn :)

39

• Laurent
  • Niet online
Erg jammer van de late releasedate. Hij ziet er wel mooi uit, maar eigenlijk wil ik nu geen socket A systeem meer aanschaffen. Op dit moment hebben IdeQ en Shuttle al Athlon 64 modellen, die ik eigenlijk wat interessanter vind dan deze MegaPC. Voor gewoon multi-media systeem zal socketA nog wel genoeg zijn, maar voor de mensen die ze gebruiken als LAN-PC is socket A een doodlopende weg waarbij het einde langzaam nadert.

De vraag "Waar blijft de MegaPC met nForce3 chipset?" is dus nog niet eens zo raar.

[ Voor 5% gewijzigd door Laurent op 11-01-2004 01:44 ]

Verwijderd

hoe zit dat precies met het frontje eigenlijk? ik wil natuurlijk een DVD brander erin zetten, maar moet die brander zwart zijn of heeft MSI een mooi frontje gemaakt zodat het niet uitmaakt welke kleur brander je neemt. Hetzelfde idee heb je bij die promedion kasten; het maakt niet uit of het nou zwart of wit is, de dvd wordt toch achter een frontje geplaatst dat in mijn geval grijs is .. snappen we het nog ... :-) .. lastig uitleggen maar hopelijk snap je het!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-01 21:19

shameblaster

BB4E^Cons

Afbeeldingslocatie: http://www.homestation.nl/images/mega180/meg180_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.homestation.nl/images/mega180/meg180_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.homestation.nl/images/mega180/meg180_03.jpg

bron: http://www.homestation.nl/default.asp?pg=hs180#

ziet er wel iets anders uit hoor.... dit is de 180, ziet er iig zeer :9~ uit, kmoet ff gaan sparen ;)

Cons:::BB4E

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 13:11:
hoe zit dat precies met het frontje eigenlijk? ik wil natuurlijk een DVD brander erin zetten, maar moet die brander zwart zijn of heeft MSI een mooi frontje gemaakt zodat het niet uitmaakt welke kleur brander je neemt. Hetzelfde idee heb je bij die promedion kasten; het maakt niet uit of het nou zwart of wit is, de dvd wordt toch achter een frontje geplaatst dat in mijn geval grijs is .. snappen we het nog ... :-) .. lastig uitleggen maar hopelijk snap je het!
Als het goed is word hij geleverd met DVD speler, of iig als optie. Die past er dus perfect bij.

Een DVD brander is m.i. toch makkelijker om in je 2e machine te doen, omdat er sowieso geen 2 drives in kunnen.

systeem

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

zion schreef op 14 januari 2004 @ 10:07:
[...]
Als het goed is word hij geleverd met DVD speler, of iig als optie. Die past er dus perfect bij.

Een DVD brander is m.i. toch makkelijker om in je 2e machine te doen, omdat er sowieso geen 2 drives in kunnen.
tsjah als ik dit ga kopen, verkoop ik mijn oude systeem en word dit gewoon mijn systeem, met dvd brander dus, dan heb ik geen 2e systeem meer;)

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

The Source schreef op 10 januari 2004 @ 23:46:
MEGA PC 180 http://www.msi.com.tw/htm...ews/2004_0106_mega180.htm

Eindelijk, hij is binnen een week of 2 leverbaar in Nederland, ik heb er al met een pers sample gespeeld en hij is ENORM verbetert tov de Mega 651. Vooral de multicolor display is erg gaaf en ook de MCP-T zorgt voor enorm gaaf geluid. Daarnaast voelt het model veel degelijker en erg solide aan.

Er komen 2 versies:

- standaard versie: zonder 6in1 cardreader
- luxe versie: met 6in1 cardreader en 11mbit WLAN kaart

De blauwe gloed die op het plaatje op de zijvlakken te zien is aan de voorkant valt erg mee, dat ligt aan de belichting, de kleur is meer als linksboven in de hoek rondom de powerknop.

[afbeelding]
Zou je eventueel een kleine revieuw willen typen? :) als je foto's hebt natuurlijk.
Hoe zit het met de warmte in het kleine kastje? aangezien ik een vrij rappe proc. erin wil doen samen met m'n Hercules 9800 pro ben ik bang dat het allemaal net een tikkeltje te warm zal worden.

39

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Homedisc schreef op 14 januari 2004 @ 16:32:
[...]

Zou je eventueel een kleine review ;) willen typen? :) als je foto's hebt natuurlijk.
Hoe zit het met de warmte in het kleine kastje? aangezien ik een vrij rappe proc. erin wil doen samen met m'n Hercules 9800 pro ben ik bang dat het allemaal net een tikkeltje te warm zal worden.
Ik denk dat, dat aardig warm word ja, maybe extra fan erbij kopen als dat pas :+
Maar die pics die 2 posts hoger poste he, dat zijn tog de goede of nie, tis denk ik wel zo dat je veel vingerafdrukken erop zal gaan zien

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Nu schijnt hij "uit" te zijn, en "The Source" zei dat ze binnen 2 weken in NL zouden zijn.....

Mijn vraag: WAAR dan, aangezien ik nog 19 dagen heb om dat ding te bestellen en binnen te hebben, wil ik hem nog kunnen kopen als PC-Prive.....

Anders word het toch de DIGN-HV5.

[ Voor 6% gewijzigd door zion op 20-01-2004 00:35 ]

systeem

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
shameblaster schreef op 15 januari 2004 @ 13:18:
[...]

Ik denk dat, dat aardig warm word ja, maybe extra fan erbij kopen als dat pas :+
Maar die pics die 2 posts hoger poste he, dat zijn tog de goede of nie, tis denk ik wel zo dat je veel vingerafdrukken erop zal gaan zien
De case temperatuur in mijn Shuttle SB61G2 met een Intel P4 2,6HT een 2 tal HD en een DVD fikker Radeon 9800 Pro en een TV kaart (oftewel echt alles zit ramvol) stijgt niet verder dan een graad of 45 onder zware omstandigheden (dus dvd rippen encoden blablablablabla)
Normale temp ligt tussen de 35 en 40 graden.

Valt allemaal dus wel mee en als ie het erg moeilijk krijgt (fan staat op smartfan en gaat dus pas echt hard draaien op de momenten dat het nodig is en anders doet ie rustig aan :P ) gaat de fan wat harder draaien (zodra ie boven de 44 graden uit komt)

Verder geen extra case fans of wat dan ook.

[ Voor 3% gewijzigd door R2D2 op 20-01-2004 01:30 ]

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-01 21:56
Eindelijk, hij is te koop. Hij kost wel 366 eurotjes.

www.progress.nl/shop/aanbiedingen/index.asp

[ Voor 39% gewijzigd door s441558 op 20-01-2004 17:39 ]

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Mja, zo kan ik het ook...

Voorraad: Niet op voorraad
Levertijd: verwachte levertijd een week.

Dit is dus een winkeliers versie van een paper launch.

p.s., als hij bij deze winkel 366 verneukero's moet kosten zal hij wel rond de 275/300 gaan kosten. Deze winkel zit met alles 20 á 30% boven gemiddelde pricewatch prijzen.

[ Voor 21% gewijzigd door zion op 21-01-2004 22:12 ]

systeem

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-01 21:56
Sorry, zie het ook net. Vindt 366 eurotjes ook wel aan de hoge kant. De intelversie kost maar 279 euro (iets in die buurt). Maar ja, waarschijnlijk komt hij er dan toch binnenkort aan (hopelijk).

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

idd heel erg jammer dat MSI ver achterloopt. We zitten nu in februari, terwijl de barebone in eerste instantie in november gereleased zou worden.

Maar ach ja de Asus Digimatrix is ook pas een maand beschikbaar en gebasseerd op oude chipset van Shuttle SS51 / MSI MegaPC 651 (SIS650) en die was ook al dik een jaar geleden beloofd.

Die 366 euro versie dat is neem ik aan wel de Deluxe versie van de MegaPC 180?

update: Unofficial MSI MEGAPC 180 FAQ

[ Voor 12% gewijzigd door Rhy op 12-02-2004 18:32 ]

Verwijderd

iemand enig idee wanneer deze komt

Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/images/product_img/slm_img/mega400.jpg
Msi Mega 400

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

MPC400.
Nooit, niet in Europa althans.

[ Voor 20% gewijzigd door Rhy op 03-03-2004 11:43 ]

Verwijderd

erniemars schreef op 03 maart 2004 @ 11:42:
MPC400.
Nooit, niet in Europa althans.
weet je ook waarom nie ?

Verwijderd

Is er iemand die alle verschillen al op een rijtje heeft?
ik bedoel er zijn ondertussen zoveel varianten...welke is nu het nieuwste ?
en is er ook eentje waar je standaard tv mee kan bekijken ?

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week de Mega PC 180.
Ben er erugh blij mee. _/-\o_
Loopt als een trein, zeer goede Sound 5.1, Svideo werkt super(zie zelf het bios op mijn TV) Hij is klein en heel erugh mooi

De afstandsbediening werkt echter nog niet helemaal goed, maar dit blijkt opgelost te worden in een volgende Bios versie.

Ook ben ik nog aan het stoeien met de MSI TV@nywhere televisiekaart(optioneel)

Ik kan en ga IIG mijn sterio-toren en videorecorder buiten zetten.

Grtz,.......Defaulty

Verwijderd

dat is dus precies waar ik ook al aan zit te denken, alle andere audio/tv apparatuur de deur uit, en alles via dat ding...alleen moet cker alles via een os dan...behalve de tuner?

• The Source
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 11:03:
Ben er erugh blij mee. _/-\o_
Loopt als een trein, zeer goede Sound 5.1, Svideo werkt super(zie zelf het bios op mijn TV) Hij is klein en heel erugh mooi

De afstandsbediening werkt echter nog niet helemaal goed, maar dit blijkt opgelost te worden in een volgende Bios versie.

Ook ben ik nog aan het stoeien met de MSI TV@nywhere televisiekaart(optioneel)

Ik kan en ga IIG mijn sterio-toren en videorecorder buiten zetten.

Grtz,.......Defaulty
Kunt je eens wat zelf gemaakte foto's plaatsen? Welkt WLAN ook naar behoren?

• MpDay
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 16:40
Vet!
Waar heb je hem gekocht??

En wat kostte ie?
Oh, en dan nog 1 vraag om het af te sluiten: is er inderdaad een DELUXE versie en een normale??

[ Voor 41% gewijzigd door MpDay op 10-03-2004 00:13 ]

Verwijderd

MpDay schreef op 10 maart 2004 @ 00:12:
[...]

Vet!
Waar heb je hem gekocht??

En wat kostte ie?
Oh, en dan nog 1 vraag om het af te sluiten: is er inderdaad een DELUXE versie en een normale??
Heb mijn eigen de t#ring gezocht....
Allemaal lange levertijden....maaarrrr bij Progress hebben ze de deluxe versie gewoon op voorraad.
Heb hem vorrige week dinsdag besteld en had hem een dag later in huis (Geweldig) _/-\o_

Ik maak btw ook wat vorderingen met mijn MSI tv kaart..... IK HEB AL BEELD

Grtz, Defaulty

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:47:
dat is dus precies waar ik ook al aan zit te denken, alle andere audio/tv apparatuur de deur uit, en alles via dat ding...alleen moet cker alles via een os dan...behalve de tuner?
Nee, DVD/CD speelt ie gewoon af, alleen MP3/Divx moet ie voor aan

systeem

Verwijderd

Nee, DVD/CD speelt ie gewoon af, alleen MP3/Divx moet ie voor aan
MP3 speelt hij gewoon af in HIFI mode (terwijl de PC uit staat) _/-\o_

Grtz, Defaulty

Verwijderd

Te koop bij JMLcomputers

Website: www.jml.nl
Winkel: http://winkel.jml.nl

COOL!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:41
/me w-k- excuseert zich voor de subtiele kick

Ik ben namelijk erg benieuwd of er ook een timer/wekker functie op de MSI mega PC 180 zit. Ik ben namelijk op zoek voor vervanging van mijn stereo (en een nieuwe PC zou ook geen kwaad kunnen) en daarom zou dit evt. een optie kunnen zijn. Maar is er een timer of wekker die dus de radio op een gezette tijd aanzet.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• w0w
  • Laatst online: 25-01 00:11

w0w

Ik ben namelijk erg benieuwd of er ook een timer/wekker functie op de MSI mega PC 180 zit. Ik ben namelijk op zoek voor vervanging van mijn stereo (en een nieuwe PC zou ook geen kwaad kunnen) en daarom zou dit evt. een optie kunnen zijn. Maar is er een timer of wekker die dus de radio op een gezette tijd aanzet.
Mss beetje omslachtig, maar je kunt een software progje gebruiken die je pc aanzet op een bepaalde tijd en die dan een muziekje kan spelen? Of je pc aanlaten en om een bepaalde tijd winamp laten starten... (kost wel veel stroomenergie denk ik :P )

[ Voor 2% gewijzigd door w0w op 13-06-2004 19:04 . Reden: Energie/stroom wel goed oefenen voor examen natuurkunde... ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:41
w0w schreef op 13 juni 2004 @ 19:01:
[...]

Mss beetje omslachtig, maar je kunt een software progje gebruiken die je pc aanzet op een bepaalde tijd en die dan een muziekje kan spelen? Of je pc aanlaten en om een bepaalde tijd winamp laten starten... (kost wel veel stroomenergie denk ik :P )
Wat je zegt, daarom zou dus zo'n functie (als die in het hifi gedeelte van de MSI zich bevindt) zo mooi zijn.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1