MSN 6.0 Crasht steeds

Pagina: 1
Acties:

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49
Ik heb msn 6.0 al enige tijd geinstalleerd op me systeem windows XP prof. werkte altijd perfect maar de laatste tijd en vandaag helemaal crasht me msn steeds. Ik heb in de logboeken van windows gekeken enige wat daar staat application hangs en niks meer. Het gaat goed met aanmelden maar wanneer ik een gesprek wil starten hangt die en dan schiet me cpu usage naar 100% en dan is het einde verhaal ik heb ook al geprobeerd om opnieuw te installeren msn dan niet windows.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Toevallig MSN add-ons geinstalleerd?
Of iets anders gedaan dat mogelijk iets te maken heeft met MSN?

[ Voor 48% gewijzigd door SH007 op 15-09-2003 22:33 ]

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49
MSN plus draait.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb vanmiddag op me SB Live 1024 player, Audigy drivers geinstll, alles werkt perfect alleen msn crasht nu steeds :S. Heb alle Audigy drivers
verwijderd, maar heeft nix uit gemaakt. Heb wel msn plus draaien maar dat heb ik altijd :S.

Mogelijke oplossing

Toen ik als administrator inlogde kwam ik er achter dat op me admin account
msn wel gewoon werkte. Ik heb me oude user account verwijderd en een nieuwe
aangemaakt. Dit was nog een heel gedoe aangezien ik me pc alleen gebruik
en had er dus maar 1 user account op staan naast Gast en Administrator. Hier-
door kon ik mijn user account niet verwijderen. Ik moest eerst een 2de beheer
account aanmaken en vervolgens met die account me oude user account verwijderen. Daarna weer een nieuwe aanmaken en die andere beheerders
account verwijderen. In mijn ogen is dit een dikke bug van Windows XP.

edit:

Mogelijke oplossing

[ Voor 57% gewijzigd door Kickasz op 22-09-2003 20:52 ]