Bootloader WinXP+Win2k

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Rekenmachine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Hey Mensen

Ik heb thuis een systeem met een harde schijf met winXP Pro daarop. Nou doe ik sinds kort een ICT opleiding en sjouw ik voortaan met een removalbe harddisk. Hierop staat win2K. Ik heb hierbij ook een slede gekregen, die heb ik thuis ingebouwd. Op de HDD van school staat een kant en klare image met novell op.

Nou zou ik graag een dual boot willen doen met zowel de winxp vaste HD als de removable school win2k HD.

Het groote probleem is dat winxp al geinstalleerd is en ik de kant en klare win2k HD er zo bij wil duwen. Dat gaat opzich prima, maar ik kan niet en van winxp en van win2k booten. Dan zou ik windows xp opnieuw moeten installeren. Daar heb ik geen zin in, net nu het goed draait.

Ik heb al een paar programma's geprobeerd, maar het lukt niet echt. misschien verkeerde programma's.

En voordat de moderators nu meteen gaan roepen dat ik niet zoek. Fuck you, ik heb lopen zoeken, als een uur zoeken op GOT geen zin heeft, dan open ik een topic. Niet al te onvriendelijk bedoelt, maar met de drie laatste geopende topics zoekte ik niet goed volgens jullie.....

https://www.enwatbenjedan.nl/

Verwijderd

"Fuck you" = niet al te onvriendelijk??

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
je hebt dus een IDE HDD die een dual boot moet krijgen ? Zodat je 2k en xp kan booten ?

ennuh
En voordat de moderators nu meteen gaan roepen dat ik niet zoek. Fuck you, ik heb lopen zoeken, als een uur zoeken op GOT geen zin heeft, dan open ik een topic. Niet al te onvriendelijk bedoelt, maar met de drie laatste geopende topics zoekte ik niet goed volgens jullie.....
zulke opmerkingen doen het niet zo goed bij de heren mods

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:28

momania

iPhone 30! Bam!

Rekenmachine schreef op 15 September 2003 @ 22:00:
Houd u mail in de gaten :w

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.