Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana
Verwijderd
Ja, dat kan. Ja, dat kan ook.SonOfSam schreef op 15 September 2003 @ 21:53:
Ik heb al een tijdje een usb stick. nou heb ik em bij een nieuwe computer in de front usb gestoken om te kijken of die usb aansluiting het deed.
Windows XP herkende hem niet. al vreemd op zich. Ook zei hij dat het dingetje te veel stroom trok. nog vreemder.
Maar het ergste is nog wel dat mijn stick het sinds dien niet meer doet.kan het zijn dat de aansluiting van de front usb verkeerd om is aangesloten op het moederbord? kan je stick daar kapot van gaan?
Denk het niet....maar es ff kijken of ik nog garantie heb
Misschien is je stick gewoon overleden en is dat waarom XP er een probleem mee had. Ik betwijfel of je systeem je stick zomaar om zeep kan helpen.
Het is meestal ook lastig om een usb connector verkeerd om aan de sluiten binnen het systeem omdat ze een pin van de connector blokkeren.
Het is meestal ook lastig om een usb connector verkeerd om aan de sluiten binnen het systeem omdat ze een pin van de connector blokkeren.
PC: MSI-NEO2FISR P4-2.6HT@2.8 Dual-channel GEIL-PC3500 Intel CSA GB-LAN 9600PRO Pioneer DVR106 Server: Dual Xeon-2GHz 3Ware 7500-12 11x120GB RAID5 GB-LAN RH 9 2.4.22 Digicam: Sony DSC-F717
das mooi klote dan. ik moet zeggen: ik heb opzich een ontzettend slechte neus. maar de stick rook ook een beetje verbrand.
das dus mooit *%#^$#E^^%$#
Het is meestal ook lastig om een usb connector verkeerd om aan de sluiten binnen het systeem omdat ze een pin van de connector blokkeren.[/quote]
Erm, mijn kast heeft een bos van die losse pinnetjes, die ik een voor een op mijn moederboard moest pluggen.
kan me voorstellen dat een verkeerde combo problem oplevert.
Erm, mijn kast heeft een bos van die losse pinnetjes, die ik een voor een op mijn moederboard moest pluggen.
If you choose to criticise you choose your enemies
Verwijderd
Aangezien je aan een USB-poort bijvoorbeeld ook je GSM-accu op kunt laden, lijkt me dit heel reëel ja.Emmeau schreef op 15 September 2003 @ 21:58:
[...]
Sorry hoor. heb gekeken. pin op de connector wordt niet geblockeerd. is gewoon zo'n connector zoals de aansluiting van audio. maar dan 4 pins + nog een losse pin die aan het zelfde ding hangt. (xtra ground staat er op)
Pagina: 1