Toon posts:

[Print server] Welk IP

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, ik heb een print server van Dlink type DP101, nu wil ik deze hangen aan een HPIII laseryet in een standaard netwerk. Ik heb al gezocht en kwam een vergelijkbaar topic tegen alleen zonder antwoord.

Het is een klein print servertrje, niet groter dan een afstandsbediening en er zit geen knopje op om de instellingen uit te printen, er zit alleen een voeding ingang op, drie ledjes die het goed doen en een UTP aansluiting waar ik de UTP kabel inhang.

Als ik de printer wil toevoegen zal ik toch op zijn minst een ip adres moeten hebben, een portscan in mijn netwerk (192.168.1.0 t/m 254) heeft niets opgeleverd.

Iemand enig idee, ik heb wel een mac adress

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
ik weet niet of het kan, maar kan je niet iets doen in de richting van ping [mac adres] ?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• guanpedro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-12-2025

guanpedro

Live forever or die trying

Dit al gezien?

http://www.dlink.com.au/t...es/prints/ps-admin_xp.txt
http://www.dlink.com.au/tech/drivers/files/prints/dp101.htm

heh, je was me net voor :)

[ Voor 10% gewijzigd door guanpedro op 15-09-2003 21:34 ]

PC: MSI-NEO2FISR P4-2.6HT@2.8 Dual-channel GEIL-PC3500 Intel CSA GB-LAN 9600PRO Pioneer DVR106 Server: Dual Xeon-2GHz 3Ware 7500-12 11x120GB RAID5 GB-LAN RH 9 2.4.22 Digicam: Sony DSC-F717

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:22

SED

Copyright and left by SED...

Verwijderd

Topicstarter
Mensen bedankt voor alle tips, ik heb al een hoop handleidingen bekeken en gelezen maar deze nog niet, ik ga me er dus gewoon weer doorheen worstelen, mocht het lukken dan volgt uiteraard het antwoord

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:37

Predator

Suffers from split brain

Deze stonden gewoon op de d-link site, dus daar had je toch echt eerst even goed moeten zoeken ;)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.