"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
USB heeft een hogere bandbreedte en met een Intelli Explorer merk ik dat ie op USB eenhogere rate haald ( 110+ )
en op PS/2 maar 90-100
Een nadeel is dat USB (onder w98 nogal sterk) je processor gebruikt! als je PC even wat extra gaat doen stopt je muis met bewegen! dat is niet zo op PS/2
(dat is dus meteen voordeel van ps/2)
verder is ps/2 wel relax te installen!
en USB wil nog wel es wazig doen (niet plug en play onder w98 heb ik er altijd ruzie mee terwijl onder w2k et way relaxter gaat (ook qua processor-effect (dus dat ie stil staat als proc bezig is))
Zo dat was et ongeveer
en op PS/2 maar 90-100
Een nadeel is dat USB (onder w98 nogal sterk) je processor gebruikt! als je PC even wat extra gaat doen stopt je muis met bewegen! dat is niet zo op PS/2
(dat is dus meteen voordeel van ps/2)
verder is ps/2 wel relax te installen!
en USB wil nog wel es wazig doen (niet plug en play onder w98 heb ik er altijd ruzie mee terwijl onder w2k et way relaxter gaat (ook qua processor-effect (dus dat ie stil staat als proc bezig is))
Zo dat was et ongeveer
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Verwijderd
hier heb je geen last van in w2k. ik iig nietals je PC even wat extra gaat doen stopt je muis met bewegen! dat is niet zo op PS/2
Werk zelf met MS Explorer via ps2, via usb werkt STR niet meer (Voeding?)
Mika
Mika
Heeft eiamnd een fotot van dat dingetje?Op zaterdag 02 december 2000 03:11 schreef Animal_X het volgende:
Moet ik me Razor Boomslang 2k op me USB of op me PS2 connector(zit een usb>ps2 converter kabeltje bij)
Misschien een link?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik heb een Logitech Optical Wheelmouse, en die gebruik ik op PS/2.
Ik heb namelijk ook een CUSL2, en als ik daar USB op inschakel ben ik meteen 2 IRQ's kwijt
(2 controllers die je niet onafhankelijk kunt instellen).
Bovendien had ik er af en toe last van dat m'n muis niet gedetecteerd werd; dan moest ik zelf het stekkertje ff uit en weer terug pluggen.
Ik merk trouwens ook geen enkel verschil in het gebruik...
Ik heb namelijk ook een CUSL2, en als ik daar USB op inschakel ben ik meteen 2 IRQ's kwijt
Bovendien had ik er af en toe last van dat m'n muis niet gedetecteerd werd; dan moest ik zelf het stekkertje ff uit en weer terug pluggen.
Ik merk trouwens ook geen enkel verschil in het gebruik...
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Pagina: 1