[Word 2000] Documenten bizar groot

Pagina: 1
Acties:

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Hoewel het probleem bij [rml][ word 2000] Sjablonen, maar dan...[/rml] nu opgelost is, heb ik een nieuw probleem: de documenten die ik genereer zijn meer dan 2mb per stuk! Ook staat in elke doc de VB code, iets dat ik uiteraard niet wil en ook super-overbodig is...

Hoe zorg ik dat dit niet word opgeslagen?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 13:27

Zoefff

❤ 

offtopic:
:o Icondief! :+

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Als het allemaal is opgelost, zou je dat daar even kunnen zeggen: ten eerste zodat niemand (zoals ik die al aan het denken was ;) ) onnodig gaat helpen, ten tweede zodat men dat later kan gebruiken als het met de search wordt gevonden :)

Grootte: toevallig een plaatje dat zoveel inneemt? Controleer ook even of Track Changes (Wijzigingen bijhouden) niet aan staat.

VBA code in het doeldocument: zet het niet in het templatedocument maar in een los document, dat je aanroept indien nodig, of laat de code niet in het huidige document werken maar een nieuw document.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 18:02
Zorgen dat de code/makro's alleen in de normal.dot staan. Kan eventueel via marco's bewerken overgeheveld worden van doc naar normal.dot

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
FJK: Done :)

Wederom blijk ik dom geweest te zijn... het lag aan de logo's in het document... erg vreemd, aangezien ik een bron-document had van 60kb waar ik alleen dus VBA aan heb toegevoegd en daarna dus opeens 2mb files werden... toen ik de plaatjes verwijderde bleef er een kleine 100kb over...

Ik snap echter nog steeds niet hoe het kan... met plaatjes transparant maken en bijknippen kom ik niet "verder" dan 1,3mb... jpeg's zijn geen optie vanwege het feit dat de text dan onleesbaar wordt (kleine letters) en png schiet bijna niks op...

edit: macro's in normal.dot was geen optie omdat andere mensen er ook mee moeten werken, toch bedankt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Inferno op 16-09-2003 00:10 ]