Toon posts:

Crashen van Counter-Strike

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik CS online speel hangt me comp altijd na een aantal minuten.. ik weet niet wat het is.. maakt niks uit hoe ik inlog via gamespy of via CS zelf. Ik heb alles opnieuw geinstalleerd HL en CS maar het helpt niet.. ik word er echt gek van kan iemand mij helpen of weet iemand hoe dit komt en kan verholpen worden. Het gebeurt alleen met CS. Hele comp hangt.. kan alleen via ctrl alt del 2 keer, dan reboot ie.

Ik heb een Abit KT7, duron 800, elsa gladiac 2 gts 32 ddr..

Please help me....:'(

Verwijderd

beetje een hoge lag?

Verwijderd

Topicstarter
Nee het is zeker geen lag.. anders had ik het wel geweten..

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

meer geheugen in pleuren, zoveel gasten met 64MB bij wie cs weleens crasht

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:44
ik heb hetzelfde.. maar ik heb wel 128 mb. ik heb het trouwens al tijden niet gespeeld, weinig tijd...

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik had het ook maar na het installeren van alle nieuwste drivers voor mijn 3d kaart en netwerk kaart zijn alle problemen pleite: zorg dus eerst dat je alle nieuwe drivers hebt!!

Verwijderd

Heb je al gekeken naar de Temp. ??

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
denk dat er met je PC niks mis is.. Counterstrike is gewoon een en al bug.. misschien moet je HL en CS dr ff afgooien en opnieuw installeren.. heeft bij mij ook veel vage problemen verholpen..

• Ordilogicus
  • Laatst online: 05-06 06:32
Een vriend van mij had dat ook ... die heeft het opgelost door voordat ie over Internet ging spelen eerste een eigen game maakte en daarna inlogte op de Internet server ... misschien kan je dit eens proberen ...

I think therefor I am ... I think

• Djingiz Chan
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Ik had het zelfde probleem met de Nvidia 7.17 drivers. Ouwe drivers d'r op gedaan en nu draait het wel. :)

http://specs.tweak.to/11052

Verwijderd

Crashen van CS kan ook door een slechte verbinding komen.

Met de CS achter een bak met winroute crashte het zooitje na minder dan 5 minuutjes altijd.

Nu heb ik win2k als internet router en CS draait heerlikjk stabiel.

HL is inderdaad een beetje kut met crashen. een reinstall kan helpen. overklokken kan HL ook niet zo goed tegen.
Celeron 466 @ 529 = alles stabiel, behalve shitty HL. :(

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 13:58
Heb je dan geen problemen als je gewoon een LAN server start en daarop gaat spelen?

als ie bij LAN ook chrasht is het dus een ander probleem...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf 128 mb.. hl en cs had ik al helemaal opnieuw geinstalleerd ik ga nu kijken hoe het is als ik de nieuwe nvidia drivers ga installeren.. bedankt voor al het advies.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de nieuwste drivers van Nvidia geinstalleerd.. hij loopt nog steeds vast als ik speel.. HELP!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 december 2000 13:14 schreef PaulvdA het volgende:
Heb je al gekeken naar de Temp. ??
Leg is uit hoe bedoel je kijken naar de temp??

Verwijderd

Nu we het toch over CS en crashes hebben...

Mijn compu hangt al tijdens het installen van CS (laatste versie). Gewoon at random ergens tijdens de install. Zelfde heb ik ook met StikeForce voor UT. HD-led blijft branden en de boel hangt compleet!
Tijdens het spelen van 3D gamez (bijna) nooit crashes...

TB800@1000(1,78V) - Abit KT7raid(UL-1.03 bios/drivers) - 128MB@133 - Diamond V770@140/165

Verwijderd

Precies hetzelfde gehad met Quake2 na aanschaf van mijn ASUS GF2 V7700 Dx. 2 maanden lang ALLES geprobeerd wat er maar mogelijk was. Nix hielp ook maar IETS. Dit was in combinatie met een Abit BE6 mobotje trouwes. Ik heb nu een week geleden een nieuw mobotje gekocht (ASUS CUSL2-c) en heb sindsdien geen EEN vastloper meer gehad, bijna ongelovelijk. het draait gvd weer als een tiet! Jammer is wel dat me cpu niet meer op 893 of hoger kan draaien, bij 850 zit ineens de grens, dus het maximale schijn ik in ieder geval niet uit mijn cpu te kunnen halen hiermee maarja,...
Ik had de hoop al bijna opgegeven met die V7700. Was zelfs al teruggestuurd naar de winkel maar volgens hun was hij goed dus kreeg ik em weer terug. Toch belachelijk dat je een nieuw mobo moet kopen voor die GF2's. Dan moeten ze dat effe op de doos vermelden ofzo! Abit mobotjes geven trouwes vaker dit soort problemen, mobotjes kan je denk ik beter van ASUS hebben ofzo!

• Djingiz Chan
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Volgens mij heb je niet m'n post gelezen. Ik zeg dus de laatste Nvidia drivers (7.17) crashen CS/HL bij verschillende mensen. Ga voor oudere Nvidia drivers naar www.3dchipset.com

http://specs.tweak.to/11052

Pagina: 1