ik heb een asus crw-5224a cd-rewriter (52x, ide-int. (hdc)) in mijn systeem zitten welke het in principe uitstekend doet.. het lezen wel te verstaan, schrijven doet het beestje vooralsnog niet. zodra ik aan lilo.conf het lijntje 'append="hdc=ide-scsi"' toevoeg verdwijnt mijn asus brander zelfs. hij is dan niet langer terug te vinden onder /dev/cdroms, maar ook niet onder /dev/scsi (had ik al gezegd dat ik gebruik maak van devfs?). ik draai crux linux 1.2, kernel 2.4.21. in de kernel is het volgende meegecompiled betreffende scsi: scsi support, scsi disk support, scsi cd-rom support (met vendor-specific extensions), scsi generic support (met en zonder geprobeerd, in eerste instantie zonder), enable extra checks.. , probe all luns, verbose scsi error reporting en scsi logging facility. ik heb geen low-level drivers meegecompiled.
sorry, ik heb nu echt even geen idee waar ik verder moet. is er iemand die dit al eerder heeft meegemaakt of wellicht weet waar dit aan zou kunnen liggen?
bij voorbaat dank
sorry, ik heb nu echt even geen idee waar ik verder moet. is er iemand die dit al eerder heeft meegemaakt of wellicht weet waar dit aan zou kunnen liggen?
bij voorbaat dank
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 21:37 . Reden: ff miere..n.. :P - tiepfaut ]