Toon posts:

2 dvd's op 1 dvd branden

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 dvd's geript en die weer verder gecomprimeerd tot 2,2 gig per stuk. Er staan nu dus 2 video_ts mappen klaar.
Ik wil deze op 1 dvd branden (als video) zonder poespas en menus e.d, dus dat de videobestanden achter elkaar staan

Ik heb al meerdere progjes gebruikt, maar het lukt maar niet.

Weten jullie hoe ik dit werkend zou kunnen krijgen?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je kan niet zonder meer Video_TS mappen bij elkaar voegen. Je zal de video_0_1.vob streams moeten demuxen, en met een authoring tool weer bij elkaar voegen.

[ Voor 65% gewijzigd door Microkid op 15-09-2003 21:19 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• guanpedro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-12-2025

guanpedro

Live forever or die trying

anders kan dvdshrink (www.dvdshrink.org) het ook, met deze guide:

http://www.dvdshrink.info/re-author-v3beta5-advanced.php

PC: MSI-NEO2FISR P4-2.6HT@2.8 Dual-channel GEIL-PC3500 Intel CSA GB-LAN 9600PRO Pioneer DVR106 Server: Dual Xeon-2GHz 3Ware 7500-12 11x120GB RAID5 GB-LAN RH 9 2.4.22 Digicam: Sony DSC-F717

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 14:05
comprimeren naar 2.2Gb? beetje zonde van de kwaliteit imho.

in ieder geval : demuxen naar .m2v en .ac3, en re-authoren met bv dvdmaestro

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

gewoon een nieuwe DVD authoren dus, dat staat allemaal gewoon op guide-sites uitgelegd. Het is de bedoeling dat je het eerst probeert met die guides en als dat niet lukt, je een vraag stelt op dit forum (als-ie niet al 10 tallen keren gesteld is, dan moet je even je antwoord opzoeken ;)).

Eerst zelf proberen op te lossen. als een antwoord al ergens kant en klaar staat (in een FAQ, in een ander topic, in een guide site die gelinkt staan in de FAQ), dan is het niet de bedoeling hier een topic over te openen :). Als je specifieke problemen hebt (die staan niet op guide sites :P), dan kan je die hier neerleggen maar wel duidelijk uitleggen wat je gedaan hebt en waar je vast loopt :).

Dat zijn onze regels in een notendop ;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.