Toon posts:

[integrated VGA] Hoe op M841 (SiS740) uit te zetten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.hoe schakel ik op een m841 moederbord het onboard video
uit?? kan in de bios onder de features setup page nie wat vinden,
wie weet raad? garoetjes uit mppl.
Ja ok edit knopje gevonden, 8)7 16bits kleur
Dank speedpete ,heb alles gelezen maar zij weten het volgens mij ook niet echt.
staan wel wat tips op maar die heb ik al geprobeert
rare jongens die romeinen....

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 22:08 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:31
Schakelt ie niet zelf uit als je er een AGP kaart in stopt?
en wat zegt je manual ervan?

Verwijderd

In de bios onder intergrated perhipals.

Verwijderd

Apparaatbeheer?
Specs?
FAQ?

Lijkt me sterk dat je het niet eenvoudig via apparaatbeheer of door simpelweg een andere agp kaart kan uitschakelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee. hij schakelt niet uit wannerer ik er de mx 400 pci in stop,kan in het boekkie niets
vinden over het uitschakelen..

Verwijderd

Topicstarter
intergrated perhipals staat niet(?) in de ami bios...

Verwijderd

Topicstarter
in app beheer staat wel de goede nieuwe kaart, maar in het config scherm als ik daar de
kleurkwaliteit aanpas en op 16 kleuren zet slaat de pc uit en kan ik alleen in de veilige modus opstarten

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

In de AMI bios moet je bij plug & play settings de primary graphics adapter naar wens aanpassen.

Volgens de handleiding die ik heb zit er overigens geen agp-poort op het mobo, en kan pci alleen als 2e kaart gebruikt worden. In hoeverre dit bij jou het geval is weet ik niet...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08 19:34

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Je moet kleurkwaliteit natuurlijk ook niet op 16 kleuren zetten, daarnaast hebben we een mooi edit knopje (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) waarmee je dingen kunt toevoegen aan je post zonder 3 posts achter elkaar te hoeven maken ;)
Verder moet je even de search gebruiken want waarschijnlijk is hier al meer over te vinden. :)

[ Voor 14% gewijzigd door --MeAngry-- op 15-09-2003 21:12 ]

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik al gedaan kan kiezen tussen pci en agp maar die zit er niet op dus op pci gezet

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

Laatste optie die ik weet, lees dit:

http://www.stud.fernuni-h...ic.cgi?forum=5&topic=2040

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Misschien een domme vraag, maar waarom moet die integrated (NIET onboard) VGA eigenlijk uit :?

Stop die PCI kaart erin, zet in BIOS PCI als primary VGA en hang je monitor aan de PCI kaart. Als de integrated VGA dan nog aan staat, wat dan nog? :z

Overigens hoort een topic als dit in het subforum Videoplanken en Beeldkanonnen thuis, niet Overige Hardware.

Move OH -> VB

Sowieso zou ik je aanraden even goed de GoT Huisregels nog eens goed te lezen. We vragen van nieuwe mensen heus geen diepgaande kennis, maar verlangen wel dat je je vragen duidelijk stelt, een beetje zelfwerkzaamheid betoont en als het even kan in volzinnen antwoordt ;)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1