JVC TH-A30R en DVD- en DVD+

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63699

Topicstarter
Ik heb een JVC TH-A30R home cinema set gekocht en nou zou ik daar graag eigengebakte dvd's in willen afspelen. Ik heb twee soorten DVD-R geprobeerd (merk Datawrite en Traxdata) en ze doen het allebij niet!! Speelt deze dvd speler geen DVD-R en wel DVD+, ligt het aan het merk DVD-R en speelt ie andere DVD-r wel af, of speelt hij helemaal geen gebrande DVD'S???

Alvast bedankt voor de reactie

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 63699 op 15-09-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46945

Is dit niet op internet te vinden? Heb je al gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63699

Topicstarter
tuurlijk heb ik gezocht, maar er zijn evenveel sites die beweren dat hij het wel kan afspelen als sites die beweren dat hij het niet kan... dus ik hoopte op wat gebruikerservaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:53

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb de TH-10 en die leest tot nu toe 1 DVDsoort: Imation DVD+R Ik heb nog niet veel geprobeert, maar Sentinel -R/+R werkt bijv. al niet :( Proberen dus. Officieel is het trouwens een -R lezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93161

Ik heb net DVD+R van MMore geprobeerd, maar die pakt ie ook niet op mijn JVC setje. Wie weet welke ik wel moet kopen om dit ding te kunnen gebruiken met mijn zelf gefikte DVD's. Op de PC doet ie het wel, dus de DVD is verder in orde, ik denk dat het alleen aan het formaat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Ik heb een jvc xv-s300 en daar draait nashua,philips en traxdata dvd+r probleemloos op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 20:54
Ik heb hier een Qp112 van JVC en die heeft nergens problemen mee. Probeer ze eens met een mindere snelheid te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Probeer eens Mitsui DVD-R, die werken naar mijn weten overal.
Heb zelf tenminste nog nooit meegemaakt dat het niet werkte, zelf bij spelers van JVC.

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89695

Ik heb zelf ook net de JVC TH-A30R aangeschaft, en DVDR+ werkt prima....
Werkt perfect met mijn Arita 4x en 2.4x schijfjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

Ik heb ook de JVC THA30R en de Philips DVD+RW 2,4x doet het er prima op,brander is een LiteOn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93161

Ik snap het niet...Ik heb gisteren een aantal films gebrand op DVD+R. Het gekke is dat ik precies dezelfde acties heb ondernomen bij beide films, en dat de een het niet doet op mijn JVC TH-A30R, en de ander wel (beide MMOre DVD+R). Hoe kan dit. Ik gebruik DVDshrink, en heb goed gecomprimeerd, en ook de juiste regio ingesteld (2). Verder heb ik ook de mappen AUDIO_TS EN VIDEO_TS aangemaakt, en alle geshrinkte files in VIDEO_TS gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89695

Doe eens ipv regio 2 , regiovrij instellen... misschien helpt dat...
Pagina: 1