Toon posts:

telenet quatro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik zit op kot en ik heb daar een telenet quatro lijn. EN der moet een 5-6de bij komen. Wat is het beste dat ik doe? de router rechtstreeks aan de modem hangen, en dan de hub aan de router hangen?(want der staat nu een gewone modem en daaraan hangt een hub) Of gewoon alles laten, en een kabel van de hub in de router?
of maakt het geen vershcil uit?

vriendelijke groeten PJ

Verwijderd

omzetten naar een Telenet-Mono, router kopen en rechtstreeks op het modem, HUB aan de router hangen.

Verwijderd

Topicstarter
waarom da? dan moet ik nog eens een hub kopen zeker? da ziede van hier....

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
pjcra: leer lezen, je moet 'n router kopen, geen hub
pjcra: beetje beleefdheid mag ook wel tov iemand die jou helpt

[ Voor 18% gewijzigd door Robbeke op 15-09-2003 20:03 ]

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry....
maar de hub is niet van mij he, zoals de modem. Die zijn beide van de provider en daar betaal je een waarborg voor. Dus als ik overschaken naar een mono, dan nemen ze de hub weg he? en da moet ik toch nog een hub kopen (heb trouwens al een router)

vriendelijke groeeten pj

Verwijderd

een hub kopen...
een simpele 8 poorts switch kost < 50 eur :)

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 18:08

Arioch

<geek>

met het geld van de waarborg kun je zelf een hub kopen :+

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
Overschakelen naar TN Mono (en de hub teruggeven aan TN, die heb je niet meer nodig) en een router kopen met het aantal poorten dat je nodig hebt en voila, daar vloeit plots wat traffiek :p

If you can't beat them, try harder

Verwijderd

nog ff... weet je zeker dat die HUB van Telenet blijft? dat je voor dat modem borg betaald kllopt, maar voor zover ik weet is alles wat achter het modem hangt, ligt, staat (UTP, NIC, HUB) van jou.
moet je kunnen zien of je er voor betaald hebt, anders bel je telenet... (080066000) :)

Verwijderd

indd, ik heb eens nagechecked en de hub is betaald... dus dat is dan in orde he. Bedankt voor de info...

vriendelijke groeten
Pagina: 1