oi,
ik heb hier voor de gein ff 2 webcam's aangesloten.. ze werken allebei en nou wil ik dus ze allebei tegelijk op een webpage streamen.. nu heb ik het programma 'webcam' en 'camserv.
Nou heb ik geprobeerd met 'webcam' allebei de cams te streamen (dus door 2 config file's te maken 1 voor /dev/video0 en die ander voor /dev/video1) duss ik start de eerst op en die doet het perfect, Nadat ik de 2e opstart krijg ik een error :
webcam /dev/video0 :
ioctl: VIDIOCMCAPTURE(0,fmt=4,size=320x240): Input/output error
capturing image failed
webcam /dev/video1 :
v4l: timeout (got SIGALRM), hardware/driver problems?
ioctl: VIDIOCSYNC(0): Interrupted system call
kan het mischien zo zijn dat v4l niet 2 requests aankan?
hulp gevraagd
(ik heb al op google gezocht en hier in de search kon ik ook niks vinden... voor de mensen die dat wouden zeggen
)
ik heb hier voor de gein ff 2 webcam's aangesloten.. ze werken allebei en nou wil ik dus ze allebei tegelijk op een webpage streamen.. nu heb ik het programma 'webcam' en 'camserv.
Nou heb ik geprobeerd met 'webcam' allebei de cams te streamen (dus door 2 config file's te maken 1 voor /dev/video0 en die ander voor /dev/video1) duss ik start de eerst op en die doet het perfect, Nadat ik de 2e opstart krijg ik een error :
webcam /dev/video0 :
ioctl: VIDIOCMCAPTURE(0,fmt=4,size=320x240): Input/output error
capturing image failed
webcam /dev/video1 :
v4l: timeout (got SIGALRM), hardware/driver problems?
ioctl: VIDIOCSYNC(0): Interrupted system call
kan het mischien zo zijn dat v4l niet 2 requests aankan?
hulp gevraagd
(ik heb al op google gezocht en hier in de search kon ik ook niks vinden... voor de mensen die dat wouden zeggen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 19:04 ]